• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81590
+
-

با مردم

با مردم









نگهداری اتوبان از ساخت آن بسیار مهم‌تر است
فرونشست زمین و چاله و دست‌انداز در مسیر 600کیلومتری اتوبان زنجان به تبریز به‌صورت رفت و برگشت، خطرات بسیاری برای رانندگان ایجاد می‌کند. این اتوبان وضعیتی پیدا کرده که گویا در حال ساخت است. آیا مسئولان با خودروهای خود از این مسیر تردد کرده‌اند؟ این همه عوارضی که می‌گیرند صرف چه چیز می‌شود؟
اطلس‌باف از تهران

قیمت‌های متنوع نان در نبود نظارت
اگر قیمت مصوبی برای نان اعلام شده چرا قیمت انواع نان در نانوایی‌ها این همه تنوع دارد؟ سنگک دولتی هزار، آزادپز هزار و500، کنجدی 2هزار و حتی تا 3هزار تومان، بربری از 400تومان تا هزار تومان، تافتون از 400تا 650تومان و همینطور تنوع در قیمت‌ها. اینقدر سخت است یکسان‌سازی‌ قیمت اصلی‌ترین کالای مصرفی کشور؟
صفری از تهران

جمع‌آوری خودروهای آلاینده؛ شاه‌کلید رفع آلودگی هوا
استفاده از خودروهای ساخت قدیم که به تولید آلایندگی اهمیت داده نمی‌شد، از عوامل آلودگی هوای شهرهای بزرگ و کلانشهرهاست. و سؤال این است که چرا با گذشت چنددهه، روند استفاده از این خودروهای آلاینده متوقف نمی‌شود و تاکی باید برای این خودروهای چنددهه قبل هزینه بدهیم؟
آسارکی از اراک

تقاطع بلوار لاله و مجاهد ایمنی ندارد
از شهرداری منطقه 5 تقاضا داریم فکری به حال تقاطع بلوار لاله و مجاهد کبیر بکند که محل رفت‌وآمد دانش‌آموزان است. سرعت بالای ماشین‌ها برای ورود از ستاری به لاله خطرآفرین است، درحالی‌که هیچ مانع بازدارنده‌ای برای این خودروها نیست و حتی تابلویی هم نصب نشده است.
دانیالی از بلوار لاله

محل دفن زباله‌های خلخال؛ دشمن سلامتی مردم
با وجود اعتراض‌ها و پیگیری‌های مردم و اخطاریه‌های قبلی، محل دفن زباله‌ها در شهرستان خلخال همچنان سلامتی عموم مردم را تهدید می‌کند. به گفته خود مسئولان، روزانه 60 تن زباله در این محل دفن می‌شود که بوی تعفن آن از کیلومترها مانده به محل دفن، استشمام می‌شود. جدا از این مطلب، پایین‌دست رودخانه نیز در معرض آلودگی شیرابی قرار گرفته و نیازمند اقدام عاجل مسئولان است.
سهندی از اردبیل

تکمیل بزرگراه همت به کرج چه شد
مسئولان وعده کرده بودند که بزرگراه همت تا پایان شهریور مورد بهره‌برداری کامل قرار گیرد و قبلا هم چندبار چنین وعده‌ای را داده بودند. چرا این پروژه به اتمام نمی‌رسد؟ منتظرند عمر مردم تهران و کرج در ترافیک تمام شود؟
جنانی از کرج

تجمع معتادان در میدان امام حسین
تعداد زیادی از افراد معتاد، به‌خصوص در ساعات ابتدایی صبح در میدان امام حسین تا محدوده ثارالله تجمع می‌کنند و باعث سلب آسایش اهالی ساکن در منطقه می‌شوند. بارها گزارش داده و شکایت کرده‌ایم ولی رسیدگی مقطعی شده است. از مسئولان توقع برخورد قاطع داریم.
قالیباف از میدان امام حسین، کوچه دامغانی

عدم‌احتیاط؛ عامل مرگ عابران لرستانی
در لرستان والدین بعضا هنگام عبور از جاده‌ها و کمربندی‌هایی همچون بلوار 60متری دقت لازم را ندارند و از طرف دیگر نه عابران و نه رانندگان به قوانین ساده راهنمایی و رانندگی توجه کافی نمی‌کنند، در‌نتیجه اخبار تصادفات با عابر پیاده هر روز به گوش می‌رسد.
یاری از خرم‌آباد

تردد در خیابان شهرزاد به‌سختی انجام می‌گیرد
به‌دلیل تجمع میوه‌فروشان و وانت‌بارها در خیابان شهرزاد یا همان بروجردی تهران، تردد ماشین و عابر در این خیابان به‌سختی انجام می‌شود. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
سحری از خیابان شهرزاد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید