• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81589
+
-

مرگ عجیب 4زن ومرد در پایتخت


یک زن و 3مرد به طرز عجیبی جانشان را از دست دادند.
به‌گزارش همشهری، تنها زنی که نام او در لیست افراد فوت شده در کشیک جنایی پایتخت بود، 31سال سن داشت. او به‌دلیل نازایی تحت عمل جراحی ‌ای‌وی‌اف قرار گرفت به این امید که بچه‌دار شود. اما پس از عمل جراحی به کام مرگ رفت که خانواده او از تیم جراحی شکایت کردند. به همین دلیل پرونده مرگ این زن برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.
عجیب‌ترین حادثه دیگر در رباط کریم رخ داد و مردی 49ساله به کام مرگ رفت. ظاهرا او در حال تعمیر آبگرمکن خانه‌اش بوده که ناگهان انفجار رخ داده. او که در این حادثه مصدوم شده بود به بیمارستانی حوالی یافت‌آباد انتقال یافت. اما تلاش پزشکان برای نجات او بی‌فایده بود و جانش را از دست داد.
سومین حادثه در لواسان رخ داد و قربانی مردی بود 50ساله. مرگ او اما در بیمارستان سوانح و سوختگی تهران رقم خورد و گزارش این حادثه از طریق مأمور کلانتری ونک به قاضی جنایی تهران اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این مرد در حال سرخ کردن غذایش بوده که ناگهان به‌دلیل نشت گاز، ‌انفجار رخ می‌دهد. همین باعث می‌شود که او دچار سوختگی شدید شده و در بیمارستان جانش را از دست بدهد.
اما آخرین حادثه در یکی از شهرهای آذربایجان‌غربی رقم خورد که قربانی حادثه پس از انتقال به بیمارستانی در تهران جانش را از دست داد. ماجرا از این قرار بود که چند روز قبل مردی 51ساله تصمیم گرفت سیگاری روشن کند اما خبر نداشت که کپسول گاز نشتی دارد. او به محض اینکه فندک را کشید آتش‌سوزی رخ داد و دچار سوختگی شد. هرچند این مرد به بیمارستان سوانح سوختگی در تهران انتقال یافت اما تلاش برای نجاتش بی‌فایده بود و به کام مرگ رفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید