• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81560
+
-

افزایش هماهنگی میان شهرداری یزد و دادستانی

شهردار یزد در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان یزد بر لزوم برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، «جمال‌الدین عزیزی» اظهار کرد: مجموعه شهرداری در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر به کار خواهد گرفت. وی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، ضمن تشکر از اقدامات مؤثر و شایسته دادستانی در خصوص برخورد با جرائم، در خصوص راهکارهای جلوگیری از تخلفات در حوزه مدیریت شهری و روش‌های جلوگیری از آن بحث و تبادل نظر کرد. شهردار یزد ضمن تشریح فعالیت‌های شهرداری یزد، خواستار همکاری دادستانی برای ساماندهی ماشین‌آلات حاشیه میادین سطح شهر و همچنین برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز شد. «محمدرضا حدادزاده» دادستان عمومی و انقلاب استان نیز در این دیدار بر حمایت قانونی از مجموعه شهرداری یزد تاکید کرد و خواستار شفافیت قراردادهای شهرداری یزد شد.

حدادزاده بر لزوم ایمن‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر تاکید کرد و افزود: دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.


لزوم رعایت ضوابط مناسب‌سازی معابر 

شهردار یزد با بیان این‌که شهرداری یزد در خصوص مناسب‌سازی معابر و مسیرها، اقداماتی را در دست انجام دارد، بر لزوم رعایت ضوابط مناسب‌سازی معابر معلولین در ساختمان‌های عمومی تاکید کرد.
عزیزی اظهار کرد: در شهر یزد به عنوان شهر دوستدار معلول در خصوص مناسب‌سازی معابر و مسیرها، اقداماتی در دست انجام است و در آینده‌ای نزدیک مسیرهای گردشگری را برای دسترسی معلولان مناسب‌سازی خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید