• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81530
+
-

خبرخوش برای کودکان و نوجوانان فارس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از امکان عضویت رایگان در مراکز کانون استان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد. 

به گزارش مهر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اعلام این مطلب گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۸ با مراجعه به مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان فارس به عضویت رایگان مراکز درآیند.

«زهرا افتخاری» افزود: بر این اساس، کودکان و نوجوانان می‌توانند با عضویت در مراکز کانون، علاوه بر امانت کتاب، از بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی بهره‌مند شوند.
 وی اضافه کرد: این امکان در راستای روز جهانی و هفته ملی کودک و با هدف بهره‌مندی کودکان از فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس فراهم شده است. 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ادامه داد: کانون با دارا بودن ۴۲ مرکز فرهنگی هنری و کتابخانه ثابت در شهرهای شیراز، لامرد، داراب، خنج، نورآباد ممسنی، صفاشهر، خرامه، لارستان، وراوی، اقلید، قیر و کارزین، نی‌ریز، زرین‌دشت، فراشبند، رستم، بوانات، جهرم، فسا، بیرم، گله‌دار، مرودشت، کازرون، آباده، ارسنجان، سپیدان، سعادت‌شهر، گراش، مهر، زرقان، صدرا، استهبان، سروستان و اوز لارستان به ارائه خدمت به کودکان ونوجوانان می‌پردازد. 

کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری و کتابخانه‌های پستی کانون نیز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای دسترسی کودکان و نوجوانان روستایی، مناطق محروم و کمتر‌برخوردار فعالیت می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید