• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81399
+
-

آغاز تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان: کارت سوخت خودروهای منطقه آزاد انزلی پس از تعویض پلاک صادر می‌شود / سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان: مالکان خودروهای منطقه آزاد انزلی که رقم سمت راست پلاک آنها 1، 2 و 3 است تا پایان آبان امسال فرصت دارند پلاک‌ها را تعویض کنند

حمل و نقل
آغاز تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از آغاز تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی از دیروز (۶ مهر) خبر داد. به گزارش تسنیم، سرهنگ «امیر طالبی» گفت: کارت سوخت خودروهای منطقه آزاد انزلی پس از تعویض پلاک صادر می‌شود. مالکان این خودروها در صورت تمایل به دریافت کارت سوخت ابتدا باید فرایند تعویض پلاک را انجام دهند تا برای آنان کارت سوخت صادر شود.وی از فراخوان 9 هزار خودرو منطقه آزاد انزلی برای تعویض پلاک قدیم به جدید خبر داد و اظهار کرد: مالکان خودروهای منطقه آزاد انزلی که رقم سمت راست پلاک آنها 1، 2 و 3 است تا پایان آبان امسال فرصت دارند پلاک‌ها را تعویض کنند.

طالبی در مورد نحوه اقدام مالکان خودروهای منطقه آزاد انزلی برای تعویض پلاک‌های قدیمی افزود: این دسته از افراد می‌توانند در تاریخ‌ عنوان شده با همراه داشتن مدارک خودرو به مرکز تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی واقع در جاده حسن‌رود به زیباکنار مراجعه و برای دریافت پلاک جدید اقدام کنند.سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر این‌که طبق دستورالعمل‌های صادر شده تمام خودروهای عمومی منطقه آزاد انزلی بدون توجه به سال ساخت باید معاینه فنی شوند، اظهارکرد: علاوه بر موارد یاد شده رانندگان خودروهای منطقه آزاد انزلی مدل 2014 و پایین‌تر از آن نیز باید نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خودرو اقدام کنند.


ارائه صورت‌وضعیت خلافی خودرو

این مسئول با تاکید بر ارائه صورت‌وضعیت خلافی خودروهای منطقه آزاد انزلی گفت: مالکان این خودروها هنگام تعویض پلاک قدیم باید خلافی خودرو را نیز ارائه کنند. تمهیدات لازم برای صدور صورت‌وضعیت خلافی در منطقه آزاد انزلی نیز اندیشیده شده است.طالبی با بیان این‌که زمان تعویض پلاک بقیه خودروهای منطقه آزاد انزلی اعلام می‌شود، اظهار کرد: آن دسته از مالکان خودروهای منطقه آزاد انزلی که قصد دریافت کارت سوخت دارند از این فرصت برای تعویض پلاک استفاده کنند، زیرا در صورت تردد با پلاک قدیم کارت سوخت برای آنان صادر نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید