• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81398
+
-

آغاز ساخت ۲۵۰۰ مسکن حمایتی در زنجان

زمین این واحدهای مسکونی که در مناطق مختلف استان در دست اجراست رایگان بوده و فقط مبلغ ساخت با قیمت پایین از متقاضیان دریافت می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از مجموع سهمیه اعلامی وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی 2500 واحد مسکونی حمایتی در این استان آغاز شده است. 

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: این واحدهای مسکونی حمایتی در قالب پروژه‌های ملی در مناطق مختلف این استان در دست اجراست. وی ادامه داد: زمین این واحدهای مسکونی برای متقاضیان واجد شرایط رایگان است و فقط مبلغ ساخت آن دریافت خواهد شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: طبق برنامه وزارت راه و شهرسازی سهمیه استان زنجان 7500 واحد اعلام شده است که تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، اما مسئولان استانی ۱۰ هزار واحد مسکونی را تعریف و برنامه‌‌ریزی کرده‌اند. 

بیات‌منش گفت: از مجموع 7500 واحد، 2500 واحد در بافت فرسوده، 2500 واحد به صورت مشارکتی و 2500 واحد دیگر نیز به صورت حمایتی ساخته می‌شود که هر کدام از حوزه‌های یادشده بخشی از جامعه را پوشش خواهد داد. 

وی یادآور شد: از مجموع سهمیه یادشده عملیات اجرایی واحدهای مربوط به بافت فرسوده و حمایتی مدتی پیش آغاز و تاکنون ۸۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: لیست مربوط به پروژه‌های مشارکتی نیز هفته دولت اعلام شده است و به محض انتخاب پیمانکار در قالب یک برنامه و عملیات اجرایی اعلام خواهد شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید