• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81245
+
-

پروژه‌های راه‌سازی مهران از 10 مهر تعطیل می‌شوند

استاندار ایلام تاکید کرد: تمام فعالیت‌های عمرانی در شهرستان مهران از روز 10 مهر به دلیل تراکم جمعیت و تردد زوار پایان می‌یابد و کارگاه‌های اجرایی پروژه‌ها تعطیل می‌شوند. به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی دشتکی» گفت: پروژه‌های تعهدشده برای اربعین امسال از جمله کنارگذر غربی، زیرگذر جاده پایانه مرزی و مسیرهای دسترسی به پایانه برکت و... باید تا 10 مهر تکمیل شوند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که در این ایام باید برای تردد بیش از ۴ میلیون زائر از استان برنامه‌ریزی کنیم، افزود: امسال، در پیک تردد، در مسیر رفت باید برای ۲۵۰ هزار نفر و در مسیر برگشت برای بیش از ۳۵۰ هزار نفر در یک روز آمادگی داشته باشیم چراکه مرز مهران مرز اصلی‌ برای تردد زوار اربعین در کشور است.

استاندار ایلام در ادامه به پرداخت مطالبات پیمانکاران فعال در مهران اشاره کرد و گفت: با توجه به مسائل و مشکلات مالی کشور و از طرفی ضرورت اجرای پروژه‌های اربعین، تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات پیمانکاران تا قبل از اربعین (27 مهرماه) به کار گرفته‌ایم. سلیمانی دشتکی ادامه داد: طبق توافق به عمل آمده، اعتباراتی که تعهد شده است از طریق اوراق و اسناد خزانه به پیمانکاران پرداخت می‌شود و البته ابلاغ این اعتبارات باید سیکل زمانی خود را طی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید