• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81207
+
-

جای خالی تجهیزات کنترل هوشمند در خرم‌آباد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به این‌که نظم ترافیکی خرم‌آباد به هم خورده است، گفت: ضعف در تجهیزات کنترل هوشمند ترافیک و نبود دوربین‌های پلاک‌خوان به این وضع دامن زده است. به گزارش مهر، سرهنگ «مرتضی چغلوند» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در خرم‌آباد باید توجه به سوی کنترل هوشمند ترافیک برود، اظهار کرد: متاسفانه کنترل هوشمند ترافیک در مرکز استان ضعیف است و از درصد کمی تجهیزات هوشمند برای کنترل ترافیک بهره گرفته می‌شود.

وی با بیان این‌که مسئولان باید به نصب دوربین‌های پلاک‌خوان و تامین تجهیزات هوشمند کنترل ترافیک توجه ویژه داشته باشند، افزود: ۶۲ دوربین در شهر خرم‌آباد وجود دارد که درصد کمی از آنها پلاک‌خوان هستند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به این‌که در چهارراه اسدآبادی ۱۴ مغازه وجود دارد که باید عقب‌نشینی کنند تا خیابان شکل واقعی به خود بگیرد و ترافیک روان شود، گفت: در خیابان ۱۷ شهریور حتی جدول‌ها از سنگ‌های محلی و آجر ساخته شده‌اند و این امر نشان از قدیمی بودن خیابان دارد.

سرهنگ چغلوند ادامه داد: تخریب پل‌های اناری و ۶۰ متری در سیل و بازسازی نشدن آنها برای مردم مشکل ایجاد کرده است و مردم برای تردد مجبورند تا پلیس‌راه بروند و مسیر را دور بزنند و از محله کرگانه عبور کنند که این امر ترافیک محله‌ای ایجاد می‌کند. وی تاکید کرد: نظم ترافیکی در شهر به هم خورده است و باید هرچه زودتر فکری برای رفع مشکلات کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید