• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81203
+
-

۱۰ مهر؛ آخرین مهلت برای ارسال فیلم‌ به جشنواره قصه‌گویی

مدیر اجرایی جشنواره قصه‌گویی لرستان ۱۰ مهر را آخرین مهلت برای ارسال فیلم‌ به این جشنواره اعلام کرد. به گزارش ایسنا، «محمدجواد محمدی» در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای یکم و دوم مهرماه جاری داوران بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی استان با دیدن قصه‌های شرکت‌کنندگان در جشنواره، ۳۵ قصه‌گو را در بخش‌های مختلف برای رقابت در مرحله استانی انتخاب کردند.

وی با بیان این‌که در بخش صحنه‌ای ۱۴۵ قصه‌گو قصه‌های خود را ثبت کردند و مورد داوری قرار گرفتند، ادامه داد: پس‌ از داوری توسط هیات‌ داوران در بخش استانی، از ۱۴۵ قصه‌گوی صحنه‌ای ثبت‌ شده در پایگاه اینترنتی قصه‌گویی کانون ۳۵ قصه‌گو در بخش‌های مختلف زنان و مردان، نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ استانی راه پیدا کردند.

محمدی با اشاره به این‌که از نظر داوران اجراهای مختلف امسال به ‌لحاظ کیفی نسبت به سال‌های قبل در سطح خوبی هستند، بیان کرد: توجه به اصول و فنون قصه‌گویی مبتنی ‌بر اهداف جشنواره، تنوع در انتخاب قصه‌ها، تنوع در شیوه‌های اجرا و توجه به شیوه‌های تعیین‌شده در شیوه‌نامه از مهم‌ترین شاخص‌هایی هستند که موجب شده‌اند کیفیت آثار در سطح خوبی قرار بگیرند. مدیر اجرایی بیست‌ و دومین جشنواره قصه‌گویی لرستان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا 10 مهر فرصت دارند فیلم‌ قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید