• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80773
+
-

درمان رایگان ۱۰۰ خانوار عشایری اندیکا

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: بیش از ۱۰۰ خانوار عشایری در مسیر کوچ و منطقه عشایری چال‌منار این شهرستان به صورت رایگان درمان شدند. «وحید کاظمی»در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: این برنامه با مشارکت جمعیت هلال احمر و امور عشایر و با هدف خدمت‌رسانی به عشایر در مسیر کوچ برگزار شد.

وی افزود: همچنین داروهای مورد نیاز، آب شرب، لوازم بهداشتی و نیز لباس و نوشت‌افزار مورد نیاز این خانوارهای عشایری بین آنها توزیع شد. کاظمی گفت: در این برنامه یک روزه یک تیم شامل پزشک، ماما و بهورز حضور داشتند و همه خدمات به صورت رایگان ارائه شد. بنا بر این گزارش، شهرستان اندیکا، با ۲۶ هزار نفر جمعیت عشایری، بیشترین جمعیت عشایری خوزستان را به خود اختصاص داده است.


دست خالی خوزستان برای لایروبی نهرهای کشاورزی

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه خوزستان گفت: یکی از مشکلات جدی استان، لایروبی نهرهای کشاورزی است که اعتبار آن تامین نشده است. به گزارش تسنیم، «امید حاجتی» با بیان این‌که تاکنون درمجموع 1659 میلیارد تومان اعتبار به خوزستان ابلاغ ‌شده است، اظهار کرد: از این مبلغ 56 درصد تخصیص داده‌ شده اما هنوز تامین نشده است. وی با بیان این‌که بیشترین اعتبار تخصیص داده ‌شده مربوط به خسارات بخش کشاورزی است، افزود: خسارات بعضی از بخش‌ها منعکس ‌شده، اما اعتباری برای آنها‌ تعیین نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :