• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80728
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/RWAz
+
-

مشیر‌خلوت بورس لوازم خیاطی

  اگر دست به قیچی و سوزن هستید یا ذوق تزئین منزل یا سفره‌های خاص را دارید، باید سری به فروشگاه‌های بورس لوازم خیاطی سرای مشیر‌خلوت در بازار بزرگ تهران با 3طبقه دالان‌مانند و حیاطی بزرگ در وسط آن بزنید.
  طبقه اول این پاساژ بیشتر مغازه‌های دکمه‌فروشی هستند. در اینجا هر نوع دکمه‌ای که بخواهید، پیدا می‌شود گرچه برخی مغازه‌ها فقط عمده‌فروش هستند و با نوشته‌ای پشت شیشه مغازه آن را اعلام کرده‌اند، اما درصورتی که به‌دنبال تعداد محدودی دکمه خاص هستید‌ باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید و آن را در مغازه‌هایی که تک‌فروشی دارند، خریداری کنید.
  اگر دنبال دکمه‌های ساده و فانتزی برای لباس‌های اسپرت، مانتو، پیراهن مردانه و لباس بچگانه هستید، می‌توانید قبل از ورود به مغازه با نگاه کردن به دکمه‌های پشت ویترین، کالای مورد‌نظرتان را پیدا کنید اما یادتان باشد که مغازه‌هایی که دکمه اسپرت می‌فروشند، دکمه‌های سنگی و مخصوص لباس مجلسی ندارند.
  سرای مشیرخلوت همچنین یکی از راسته‌های اصلی فروش لوازم خیاطی است. در این بازار می‌توانید با کمی گشت‌زدن وسایل خیاطی و دوخت‌و‌دوز بخرید. خانه مهره‌های رنگی چوبی نیز همین‌جاست و از این مهره‌های رنگی می‌توانید برای تزئین لباس، شال و روسری و حتی کیف استفاده کنید.
  در طبقه دوم کمی از دنیای دکمه‌ها فاصله گرفته و با مغازه‌های فروش وسایل تزئینی مانند منجوق، ملیله، پولک و زیپ مواجه می‌شوید. در اینجا یکی از مغازه‌ها فقط زیپ می‌فروشد که در آن فقط قد زیپ‌ها نیست که متنوع است، بلکه می‌توانید انواع و اقسام زیپ‌ها، مناسب کیف و حتی چمدان را پیدا کنید.
   اگر دل‌تان می‌خواهد سفره عقد، لباس یا بخشی از منزل‌ نو خود را تزئین کنید در طبقه‌ دوم بازار مشیر‌خلوت‌ می‌توانید علاوه بر این لوازم، کتاب‌های آموزش خیاطی، بافتنی و قلاب‌بافی را نیز پیدا کنید.
   با توجه به قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده طرح‌ترافیک، بهترین وسیله رفت‌وآمد به آن استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص مترو است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :