• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80332
+
-

جزئیات تازه در پرونده مرگ عماد کوچولو

جزئیات تازه در پرونده مرگ عماد کوچولو


مدیرعامل شرکت پیمانکار و نصاب داربست که در جریان مرگ دردناک عماد کوچولو در مجموعه ورزشی آزادی بازداشت شده بودند، با سپردن وثیقه و پرداخت دیه به خانواده قربانی آزاد شدند.
به گزارش همشهری، عماد کوچولو پسربچه 6ساله‌ای بود که دوشنبه هفته گذشته در محوطه ورزشگاه آزادی بر اثر برق‌گرفتگی جانش را از دست داد. آن شب عماد مقابل غرفه فروش لوازم ورزشی پدرش مشغول بازی بود که هنگام لمس داربست فلزی دچار برق‌گرفتگی شد و جان باخت. با مرگ این پسربچه، پرونده‌ای در دادسرای امورجنایی تهران تشکیل شد و قاضی جنایی دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد. با دستور قاضی 2کارشناس تعیین شد و آنها در محل حادثه حضور یافته و با انجام بررسی‌ها مقصران مرگ این کودک 6ساله را مشخص کردند.
کارشناسان اعلام کردند که عملکرد نصاب پیمانکار داربست‌ها ‌فاقد اصول حرفه‌ای و کاری بوده است. از سوی دیگر، آنها عنوان کردند که سیم‌های داخل چراغ برقی که داربست‌ها به آن تکیه داده شده بودند نیز، دارای پوسیدگی بوده است. با اعلام این نظریه قاضی جنایی دستور بازداشت نصاب داربست و مدیرعامل شرکت پیمانکار متولی تاسیسات برق استادیوم آزادی را صادر کرد. این دو نفر از هفته گذشته به اتهام تسبیب در قتل شبه‌عمد بازداشت شدند. این دو متهم پرونده با توجه با اینکه حادثه در‌ ماه حرام رخ داده است، دیه را بر این اساس به خانواده عماد کوچولو پرداخت کردند و با سپردن وثیقه از زندان آزاد شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید