• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80326
+
-

توصیه‌های بودجه‌ای استاندار به مدیران چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حتی یک ریال از بودجه این استان نباید برگشت داده شود و کل بودجه چهارمحال و بختیاری باید جذب شود.

به گزارش ایرنا «اقبال عباسی» در هشتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌ جاری بیان کرد: تمامی مسئولان استان موظفند در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات دستگاه‌های خود در بخش‌های مختلف تلاش کنند.
وی افزود: در صورت جذب نشدن احتمالی اعتبار مختص برخی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، بودجه مورد نظر به یک اداره دیگر اختصاص یابد تا از برگشت آن جلوگیری شود.

عباسی تصریح کرد: طرح‌های مربوط به حوادث چهارمحال و بختیاری نیز نباید معطل بمانند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این بخش نیز باید هر چه سریع‌تر نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ادعای برخی افراد که در فضاهای مجازی اعلام کرده‌اند که اعتبارات چهارمحال و بختیاری جذب نشده، شایعه و کذب محض است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال گذشته 5۷۳۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی قانون بودجه ۱۳۹۷ برای این استان مصوب شد.
«مجید نظری دهکردی» تصریح کرد: از این مبلغ 2۶۷۷ میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت.

وی یادآور شد: از مجموع مبلغ تخصیصی به چهارمحال و بختیاری از محل اسناد خزانه اسلامی قانون بودجه ۱۳۹۷ تاکنون ۹۹ درصد برابر 2۶۴۱ میلیارد ریال جذب شده است.
نظری دهکردی گفت: بقیه اعتبار تخصیصی به چهارمحال و بختیاری از این محل در روزهای آینده جذب خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید