• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80263
+
-

اعتراض کارگران ایلامی به قطع یارانه‌

اعتراض کارگران ایلامی به قطع یارانه‌

صبح دیروز شماری از اقشار کم‌درآمد استان به دنبال قطع یارانه‌شان مقابل فرمانداری ایلام حضور یافتند و خواستار بررسی علت این موضوع و و تجدیدنظر در آن شدند. به گزارش فارس، این افراد که اکثریت آنان از کارگران و اقشار متوسط به پایین بودند، به این اقدام و تاثیر آن بر هزینه‌های جاری زندگی‌شان اعتراض داشتند.

فرماندار ایلام در این رابطه در جمع مردم گفت: این موضوع به مسئولان مربوط منعکس شده و چگونگی پیگیری موضوع نیز به اطلاع مردم رسیده است. «خیرالله گراوند» افزود: افرادی که یارانه آنان قطع شده است، می‌توانند طی فرایند قانونی و از طریق دفاتر پیشخوان به این موضوع اعتراض کنند.

امام‌جمعه ایلام نیز در خطبه‌های نماز جمعه از قطع یارانه برخی شهروندان ایلامی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه قطع یارانه متوجه افرادی شده که تنها منبع درآمد زندگی‌شان همین مبلغ بوده است. حجت‌الاسلام «الله‌نور کریمی‌تبار» ادامه داد: ساماندهی یارانه‌ها ضرورتی بود که باید انجام می‌شد تا افراد به تناسب قادر به استفاده از یارانه‌های دولتی باشند. وی تاکید کرد: با توجه به اطلاعاتی که در دست دولت است، باید هرچه زودتر خانوارهای کم‌درآمد به سامانه پرداخت یارانه برگشت داده شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید