• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80187
+
-

ورود ۲۰ دستگاه مینی بوس جدید به تبریز

این سو و آن سو
ورود ۲۰ دستگاه مینی بوس جدید به تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از ورود ۲۰ دستگاه مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل ‌و ‌نقل عمومی این شهر خبر داد. به گزارش شهریار «فرخ جلالی» گفت:‌ در حال حاضر از کل ۷۸۰ دستگاه اتوبوس ناوگان، ۶۳۵ دستگاه فعال است. از این تعداد ۴۸۵ دستگاه در بخش خصوصی و ۱۵۰ دستگاه در بخش دولتی در مسیرهای مختلف با جابه‌جایی روزانه ۶۵۰ هزار نفر مسافر خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی درباره نوسازی ناوگان و فرسودگی ۳۳۴ دستگاه اتوبوس با عمر بالای ۱۰ سال، به وضعیت اقتصادی دولت و عدم تحقق تعهدات طی سال‌های اخیر برای خرید اتوبوس جدید اشاره کرد و افزود: به دنبال حمایت همه‌جانبه شهرداری و شورای شهر در بودجه سال جاری قرارداد خرید ۶۲ دستگاه مینی‌بوس منعقد شده است که ۲۰ دستگاه از این مینی‌بوس‌ها در هفته دفاع مقدس راه‌اندازی می‌شود.

جلالی با اشاره به خدمات رایگان ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر تندرو در روز اول مهر اظهار کرد: ارائه این خدمت رایگان در اول مهر با هدف تکریم شهروندان، دانشجویان، دانش‌آموزان و فرهنگیان به منظور ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از ناوگان حمل ‌و‌ نقل عمومی و به تبع آن کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت در سفرهای درون‌شهری با توجه به افزایش بار ترافیکی شهر در ایام بازگشایی مدارس انجام می‌شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید