• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80177
+
-

تخصیص اعتبار به بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی در اردبیل

بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی هنری تالار شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در 2 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار اردبیل با اعلام این خبر بیان کرد: ساخت تالار شهر در مرکز استان چندین سال است با تزریق اعتبار کم در حال انجام است، اما پیشرفت خوبی ندارد.

«اکبر بهنام‌جو» با بیان این‌که ایجاد زیرساخت برای توسعه فرهنگ و هنر ضرورت دارد، گفت: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به استان اردبیل، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه ۶۰ میلیارد تومانی، قرار شد ۴۰ میلیارد تومان خارج از نوبت برای سرعت بخشیدن به پروژه مجموعه بزرگ تالار شهر اختصاص پیدا کند و به‌زودی پیگیری‌های لازم برای عقد قرار داد انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر تکمیل چند پروژه بزرگ، تکمیل مجتمع‌های فرهنگی شهر‌های کلور، هشتجین، عنبران و پارس‌آباد نیز مورد تصویب قرار گرفت. بهنام‌جو همکاری دستگاه‌ها را در رابطه با شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی یاد‌آور شد و گفت: برای کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات نوپدید باید از ظرفیت رسانه‌ها و هنرمندان استفاده شود و حضور این قشر در میزگرد‌ها ضرورت دارد. این مسئول تاکید کرد: قرار است انتقال پادگان ارتش از مرکز شهر به ناحیه دیگر انجام شود و برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در محل این پادگان لازم است وزارت فرهنگ و ارشاد نیز مشارکت کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید