• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 80098
+
-

با مردم

با مردم







تخلیه زباله در پشتکوه ساری همچنان ادامه دارد
پس از 14سال، تخلیه زباله در پشتکوه واقع در چهاردانگه ساری همچنان ادامه دارد درحالی‌که قرار بود به‌خاطر برگزاری مسابقات جهانی کشتی، تنها 3 ماه زباله در این مکان تخلیه شود.
اهالی پشتکوه چهاردانگه ساری

پارک‌های رباط‌کریم و شهریار قابل تردد نیستند
پارک‌های شهرستان‌های رباط‌کریم و شهریار آنقدر کم و جمعیت آن‌قدر زیاد است که در این پارک‌ها نمی‌توان حتی قدم زد. به‌خصوص از سال گذشته خیل جمعیت مهاجر از تهران به این دو شهرستان که کمترین فاصله را با تهران دارند، سرازیر شده درحالی‌که زیرساخت‌های این شهرستان‌ها برای جمعیت قبلی خودشان هم کافی نبود.
آینده‌نگر از رباط‌کریم

مشکلات خیابان اصلی جنت‌آباد
از مسئولان شهرداری منطقه۵ و راهنمایی‌و‌رانندگی منطقه۵ تهران دعوت می‌کنیم که بازدیدی از خیابان جنت‌آباد مرکزی و خیابان‌های اطراف منتهی به جنت‌آباد مرکزی و ۳۵متری شهید مخبری داشته باشند و وضعیت خرابی آسفالت، شکاف‌های ایجاد شده، سرازیر شدن شیرابه سطل‌های زباله به خیابان و از بین رفتن خطوط عابر پیاده و نامشخص بودن آنها در خیابان اصلی را از نزدیک بررسی و رفع مشکل کنند.
توکلی از جنت‌آباد

مطالبات معلمان گیلانی از آبان پارسال پرداخت نشد
مسئولان آموزش‌و‌پرورش بفرمایند که اضافه کار معلمان رسمی که از آبان‌ماه سال گذشته تا امروز پرداخت نشده چه زمانی میسر می‌شود.
نالکیشهری از لنگرود

سلطان‌آباد بهارستان آسفالت ندارد
معابر اصلی و فرعی سلطان‌آباد گلستان واقع در بهارستان آنقدر چاله و دست‌انداز دارد که می‌توان گفت اصلا آسفالت ندارد. شهرداری گلستان همتی برای ترمیم خیابان‌هایی که یکی،‌دو سال است آسفالت ندارند، از خود نشان دهد.
جعفری از سلطان‌آباد بهارستان

تسهیلات گران‌قیمت نوسازی تاکسی
اخیرا اعلام کرده‌اند که ۳۴هزار تاکسی امسال نوسازی می‌شوند و وام از 20میلیون به 40میلیون می‌رسد. تاکسی قدیمی را 6.5‌میلیون محاسبه می‌کنند درحالی‌که قیمت خودروی نو 150درصد افزایش دارد. در ثانی یک راننده چطور اقساط 40میلیون تومان را بدهد؟ در این مدت چطور زندگی کند؟ گذشته از اینها مبلغ آورده نقدی راننده هم باید افزایش یابد که این هم برای تاکسی‌داران بسیار سخت است. واقعا این چه مدل تسهیلات دادن به تاکسیرانان است؟
راننده تاکسی

 

این خبر را به اشتراک بگذارید