• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79845
+
-

خبر/ایران

برخی با افزایش تورهای اروپایی مقابل اربعین قرار دارند
آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه رفت‌وآمدها موجب انتقال فرهنگ‌ها می‌شود، گفت: برخی از سر غفلت و برخی از روی عمد برنامه‌ریزی می‌کنند تا با افزایش مهاجرت‌ها و تورهای اروپایی فرهنگ غربی‌ها را به ملت ایران تحمیل کنند؛ اربعین جامعه را به سمت امت و تمدن اسلامی حرکت می‌دهد که منجر به ظهور می‌شود اما برخی با ترویج فرهنگ غربی مقابل حرکت اربعین و فرهنگ زیارت قرار دارند. (فارس)

هزینه‌های اربعین از سفرهای تفریحی تامین شود
علیرضا پناهیان که اخیرا با سخنان جنجالی‌اش درباره صلاحیت مجلس حاشیه‌ساز شده است، در سخنانی گفت: دریافت برخی از پول‌ها توسط دولت ازجمله هزینه بیمه نوعی راهزنی از زائر امام‌حسین(ع) است چراکه هزینه این افراد را می‌توان از افرادی که به سفرهای تفریحی خارج کشور رفته و ارز مملکت را نابود می‌کنند دریافت کنیم. به گزارش فارس، پناهیان با بیان اینکه شرم باد بر دولتمردی که نسبت به اربعین بی‌تفاوت باشد، گفت: ما در اربعین حسینی امتحان می‌شویم که باید با عملکردهای درست از این امتحان سربلند خارج شویم.

بدلی‌سازی‌ از شهید رجایی، مایه شرمساری است
فرشاد مومنی، مشاور اقتصادی دولت دوران دفاع‌مقدس در سخنانی درباره نحوه اداره اقتصاد کشور در دوران دفاع‌مقدس با اشاره به نقش «خارق‌العاده» مهندس موسوی گفت: تأکید دارم که در اداره اقتصاد آن دوران باید بسیاری از امور را به شهید رجایی نسبت داد که در بسیاری از زمینه‌ها نقش تأسیسی داشتند  و متأسفم از اینکه هم از شهید رجایی و خدماتشان کم صحبت می‌شود و هم بدلی‌سازی‌هایی رایج شد و کسانی را به ایشان نسبت دادند که مایه شرمساری کسانی است که آن شهید و بدلی‌ها را می‌شناختند. ( ایلنا)

 

این خبر را به اشتراک بگذارید