• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79809
+
-

مطالبات کارگران شرکت هپکو پیگیری می‌شود

استاندار مرکزی گفت: مسئولان برای گره‌گشایی و حل مشکلات کارخانه هپکو در کنار کارگران هستند و از هیچ کوششی دریغ ندارند. به گزارش ایرنا، «سیدعلی آقازاده» افزود: بیشتر مطالبات و خواسته‌های کارگران هپکو بحق است، اما این خواسته‌ها باید از مسیر قانونی پیگیری شود. وی ادامه داد: قرارداد ۴۰ دستگاه گریدر برای کارسازی در شرکت هپکو اراک پیگیری شده و اجرایی شدن آن در دستور کار مسئولان استان قرار دارد. 

استاندار مرکزی بیان کرد: حلقه مدیریت ارشد استان در پیگیری مطالبات کارگران شرکت هپکو از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و انتظار است که کارگران از انجام اقدام‌هایی که به امنیت عمومی خدشه وارد می‌کند خودداری کنند. آقازاده ادامه داد: شرکت هپکو جولانگاه بهره‌برداری‌های سیاسی نیست و این اعتقاد وجود دارد که انتقادهای کارگران این شرکت صنفی است و نباید اجازه داد عده‌ای از این فضا سوء‌ استفاده کنند.

 استاندار مرکزی اظهار کرد: مسئولان از کارگران شرکت هپکو می‌خواهند صبر پیشه کنند تا مدیر عامل جدیدی که به‌تازگی سکان هدایت این واحد صنعتی را به دست گرفته است بتواند شرایط را مدیریت کند.

آقازاده افزود: تاکنون نشست‌های مختلفی در سطح ملی و استانی برای پیگیری حقوق بحق کارگران شرکت هپکو و ثبات رونق تولید و کار در این واحد صنفی برگزار شده و می‌طلبد که کارگران اجازه دهند مشکلات یک به یک حل شود.
کارگران هپکو خواستار تعیین تکلیف حقوق و مزایای معوقه و سهامداری عمده این واحد صنعتی هستند و از مسئولان درخواست دارند تا مطالبات صنفی آنان پیگیری شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید