• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79807
+
-

اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در ساوه و خمین

اجرای ۶۰ عنوان برنامه توسط بسیج و سپاه در نقاط مختلف شهرستان ساوه و اجرای۵۰۰ عنوان برنامه در شهرستان خمین تدارک دیده شده است.

به گزارش ایرنا،‌ فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس(یکشنبه ۳۱ شهریور) آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ساوه در محل فرماندهی سپاه برگزار می‌شود.

سرهنگ «حجت الله دستجانی» برگزاری برنامه ویژه بازگشایی مدارس و تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین بسیجی این شهرستان را به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ساوه عنوان کرد.
به گفته فرمانده سپاه ناحیه ساوه،‌ از ۲۴ تا ۳۱ شهریور رزمایش جهادگران عاشورایی با حضور همه دست اندرکاران به خصوص اعضای بسیج سازندگی برای روستاییانی که در سیلاب بهار امسال خانه‌های‌شان تخریب شد برگزار خواهد شد.

اعطای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند، فعال‌سازی گشت‌های رضویون و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های مدنظر برای هفته دفاع مقدس در ساوه است که فرمانده سپاه به آنها اشاره کرد.

دستجانی افزود: همایش زائران راهیان نور با حضور دانش‌آموزانی که در سال‌های اخیر به مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا اعزام شده‌اند نیز در دستور کار است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز گفت: اجرای۵۰۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان تدارک شده است.

سرهنگ پاسدار «محمدمهدی میرهادی» افزود: این برنامه‌ها در سرفصل‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در خمین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس درخمین با آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل فرماندهی سپاه آغاز می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید