• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79650
+
-

همه شهرستان‌های استان سبز می‌شوند

‌مدیرعامل شرکت گاز البرز: تا سال 1400 همه روستاهای استان از گاز برخوردار می‌شوند

‌مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: تا سال 1400 تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند. «حسین تقی‌نژاد» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرایند گازرسانی به مناطق صعب‌العبور استان اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای سخت‌گذر و صعب‌العبور استان مثل روستاهای محدوده چالوس و طالقان نیازمند تعامل بین دستگاهی و تخصیص اعتبار مناسب است.
وی ادامه داد: برای گازرسانی به روستاهای محدوده جاده چالوس با کوه، رودخانه و مسیرهای پرپیچ و خم با تردد زیاد مواجه هستیم که این عوامل سرعت ‌عملیات گازررسانی را کند می‌کند.
این مسئول توضیح داد: در تلاشیم طبق برنامه‌‌‌ریزی صورت‌گرفته تا سال 1400 تمام روستاهای جاده چالوس و شهرستان طالقان از نعمت‌ گاز برخوردار شوند.
وی با اشاره به وضعیت‌ گازرسانی به روستاهای سایر شهرستان‌های استان افزود: در اشتهارد 4 روستا بدون گاز بود که عملیات گازرسانی به آنها در مراحل آخر قرار دارد و تا دهه مبارک فجر، اشتهارد شهرستان سبز خواهد  شد.
تقی‌نژاد توضیح داد: در نظرآباد هم 4 روستا بدون گاز است که عملیات گازرسانی به آنها تا پایان سال به اتمام می‌رسد و این شهرستان هم به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در ساوجبلاغ هم 11 روستا بدون گاز است و تا آخر سال 2 مورد از آنها گازدار می‌شوند و مابقی هم تا آخر سال آینده به شبکه گاز وصل  می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید