• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79660
+
-

ساخت گلخانه در زمین‌های مشاع و قولنامه‌ای

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ترویج و تسهیل در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در البرز جزو اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی است.
به گزارش ایسنا، «سیدمجید موسوی» بر اهمیت توسعه گلخانه‌ها در استان تاکید کرد و گفت: همه دست‌اندرکاران این امر در استان باید به گونه‌ای عمل کنند تا ضمن ترویج، شرایط سهل و آسانی برای احداث گلخانه‌ها ایجاد شود و این بخش سرعت بیشتری بگیرد.
وی ادامه داد: هر متر گلخانه‌ای که در استان ایجاد می‌شود برای رفع بحران و مشکلات تامین آب در استان و بخش کشاورزی موثر است، بنابراین تعهدی که برعهده استان گذاشته شده است باید عملیاتی شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی جدید، شرایط برای ایجاد و احداث گلخانه‌ها سهل‌تر و آسان شده، به گونه‌ای که حتی در زمین‌های مشاع و قولنامه‌ای نیز به این طرح‌ها اجازه احداث داده شده است و طبق قانون متقاضیان می‌توانند فعالیت خود را با شرایط جدید شروع کنند و در همین راستا از مسئولین استانی انتظار داریم نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: برای تسریع در کارها طرحی در این خصوص تهیه شود که مورد پذیرش بانک عامل، سازمان نظام مهندسی و امور آب استان و جهاد کشاورزی باشد و بر اساس این طرح متقاضیان اقدام کنند و دچار سردرگمی نشوند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید