• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79657
+
-

​​​​​​​رشد دو برابری اشتغال در«پیام»

خبر
​​​​​​​رشد دو برابری اشتغال در«پیام»

فرصت‌های شغلی ایجادشده طی 5 ماه گذشته در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری نشان می‌دهد.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اعلام این مطلب اظهار کرد: در بخش واگذاری سوله به متقاضیان و سرمایه‌گذاران از فروردین تا پایان مرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج برابری را شاهد هستیم.
«نادر ثناگومطلق» افزود: در بخش واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به سرمایه‌گذاران در همین مدت، رشدی ۳۶ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد اصلی منطقه ویژه در حمایت از شرکت‌های حوزه آی‌سی‌تی و دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای استقرار شرکت‌های حوزه آی‌سی‌تی و دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم شده، به نحوی که در این حوزه نیز شاهد رشد دو برابری حضور شرکت‌ها هستیم.
ثناگومطلق با بیان این‌که سال گذشته ۶۲ شرکت در حوزه آی‌سی‌تی در مجموعه پیام البرز سرمایه‌گذاری کردند عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی پیام در گستره‌ای به وسعت 3600 هکتار در جنوب غربی شهر کرج واقع شده که هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت در حوزه‌های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی‌تی و آی‌سی‌تی این منطقه حضوری فعال دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید