• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 28 شهریور 1398
کد مطلب : 79590
+
-

با مردم

با مردم

   پول بلیت سفر ملغی شده را نمی‌دهند
درحالی‌که در اغلب تبلیغات‌ها اعلام می‌شود در صورت ملغی‌ شدن سفر تا فلان ساعت این مبلغ و تا فلان ساعت آن مبلغ مسترد می‌شود، آژانس‌ها برای پس دادن پول سفر ملغی شده آنقدر پاسکاری می‌کنند که قید پول را بزنید. در نهایت پس از مراجعه به راه‌آهن دوباره مرا به همان آژانس‌هایی که رفته بودم فرستادند تا پولم را عودت بدهند که البته باز هم در حال دست به سر کردن من هستند. واقعا مسئول این وضعیت غیرمحترمانه کیست؟
امامی از سمنان

   هزینه ثبت مشاغل در قبض تلفن چیست؟
مخابرات قبض تلفنی برایمان صادر کرده که در آن 5هزار تومان پول تلفن آمده و 29هزار تومان به‌عنوان هزینه ثبت مشاغل قید شده؛ بدون اینکه توضیحی بدهند این ثبت مشاغل چه هزینه‌ای است.
محمودزاده از تهران 

   قطعی اپراتور رایتل ادامه دارد
قطعی اپراتور رایتل که اول محدود به سیم‌کارت‌های آن بود نه‌تنها رفع نشده، بلکه سایت این اپراتور هم از دسترس خارج شده است و مسئولان هم هیچ توضیحی درخصوص علت این موضوع نداده‌اند.
صفرپور، کاربر رایتل از تهران

   رستوران‌هایی وسط پیاده‌رو
در خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی روبه‌روی پمپ بنزین اسدی شب‌ها 3،2  رستوران کلی میز و صندلی در پیاده‌رو می‌چینند که علاوه بر سد معبر و مزاحمت برای عابران، برای ساکنان اطراف هم ایجاد مزاحمت دارد و به ترافیک نیز دامن می‌زند. شهرداری و پلیس هم به آنها کاری ندارد.
ظرافتی از پل‌رومی

   خریداران ضایعات در کرمانشاه آرامش را سلب کرده‌اند
از مسئولان توقع می‌رود جلوی فعالیت مغازه‌های خرید ضایعات در سطح شهر کرمانشاه را بگیرند. این مغازه‌ها چشم‌انداز تاریخی و گردشگری کرمانشاه را خراب کرده، غیربهداشتی و خطرآفرین بوده و مناظر زشتی نیز ایجاد کرده‌اند. ساماندهی آنها خارج از محدوده شهر کار سختی نیست.
لیلا مرادی از کرمانشاه

   2بار جریمه در 2 ساعت برای یک تخلف 
ساعت 8تا 10شب جلوی تابلوی مطلقا ممنوع در میدان کاج سعادت‌آباد پارک کرده بودم. بابت این کار که در آن ساعت تخلف نبود 2 بار جریمه شدم؟ چطور است که برای گناه نکرده باید 2 بار جریمه داد.
سعادتی از تهران

   کانال آب بدون حفاظ در باقرآباد قرچک
کانال آب خیابان صالح‌آباد در باقرآباد قرچک با عرض بسیار زیاد فاقد هرگونه حفاظی است و تاکنون چندین کودک و ماشین به داخل این کانال سقوط کرده‌اند و حتی یک پراید در داخل آن بعد از سقوط متلاشی شد. گذشته از اینها بوی تعفن در روزهایی که آب جریان ندارد، آزار‌دهنده است.
هژبری از باقرآباد قرچک 

   کمربندی شهرستان دورود چه شد؟
10کیلومتری از کمربندی شهرستان دورود لرستان سال‌هاست بلاتکلیف باقی مانده است و شهروندان این شهرستان را کلافه کرده است. یک مسئول پاسخ دهد که این کمربندی بالاخره کی درست می‌شود.
طائبی از دورود 

    11میلیون مجرد برای آینده کشور خطرساز است
طبق آماری که خود مسئولان اعلام کرده‌اند، 11میلیون دختر و پسر مجرد در سن ازدواج داریم که با شرایط اقتصادی کنونی به هیچ عنوان زمینه‌ مناسب برای ازدواج آنها فراهم نیست. جدای از آسیب‌هایی که اکنون در جامعه گریبانگیر است، آینده کشور با این میزان مجرد در خطر است و مسئولان باید فکری جدی برای خروج از بحران کنند.
محبی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید