• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 28 شهریور 1398
کد مطلب : 79564
+
-

کافه مجلس

 مردم بدبین شده‌اند 
احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: ثبت حقوق کارکنان و مدیران دولتی در سامانه حقوق و مزایا فضای شایسته‌ای را برای تقویت اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان ایجاد می‌کند و از سوی دیگر امکان نظارت و کنترل مردمی را نیز فراهم خواهد کرد. او درباره ضرورت شفاف‌سازی‌ حقوق مدیران برای جلوگیری از فساد به ایسنا گفت: اکنون مردم نسبت به مدیران و مسئولان کشور بدبین شده‌اند و نسبت به پاکدستی و امانتداری مدیران و مسئولان دیدگاه منفی پیدا کرده‌اند 

 باید خجالت بکشیم
مصطفی کواکبیان گفت:پس از پیروزی انقلاب چندین استاندار و چندین فرماندار و چندین شهردار آمده‌اند و رفته‌اند اما ما باید با این وضعیت بغرنج مردم همچنان خجالت بکشیم.  به‌گزارش ایلنا، او که در مراسم شب هفتم شهادت شهدای کربلای حسینی در حسینیه اعظم فرحزاد سخنرانی می‌کرد، افزود: چرا نباید این مشکلات حل شود و چرا وضعیت کوچه‌های تنگ و باریک و املاک ریزدانه در منطقه2 اینگونه است!

 نماینده‌ای که بترسد صلاحیت ندارد
محمود صادقی، نماینده تهران گفت: شفافیت اختصاص به مجلس ندارد و همه نهادهایی که در مورد مردم تصمیم می‌گیرند ازجمله شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای‌عالی امنیت ملی و نهادهای قضایی باید تصمیمات‌شان شفاف گزارش شود. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نمایندگان ابراز نگرانی می‌کنند از کجا معلوم که اگر آرا شفاف شد از سوی عده‌ای مانند مسئله برجام و FATF از طریق پیامک تهدید نشوند، در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد: شخصا معتقدم نماینده‌هایی که مسئولیت وکالت مردم را برعهده می‌گیرند، باید شجاعت داشته باشند و در برابر تهدیدها احساس ضعف نکنند. صادقی خاطرنشان کرد: مردم نیازمند نماینده شجاع و با صراحت هستند، نماینده‌ای که با یک پیامک بترسد صلاحیت نمایندگی ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید