• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79417
+
-

با مردم

با مردم







طلب معلمان گرگانی یک‌ساله شد
بیش از یک سال است که اضافه‌کاری دبیران آموزش و پرورش گرگان را نپرداخته‌اند. به‌زودی سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و باز هم توقع دارند بدون پول کار کنیم.
عرازبخت از گرگان

پارک خودرو در وسط بلوار مرزداران
در بلوار شهیدآریافر منشعب از جلال آل‌احمد، حدفاصل گلدیس هفتم تا مرزداران، خودروها در دوطرف بلوک سیمانی وسط بلوار پارک می‌کنند که باعث ایجاد مشکل می‌شود.
پیراکبری از مرزداران

سوءاستفاده از نبود قبض کاغذی
درحالی‌که قبض مردادماه با کد پیگیری واریز شده، پیامکی آمده مبنی بر اینکه رقم بدهی عوارض برق خود را بپردازید. درحالی‌که شماره قبض پرداختی را دارم پیامک اداره برق می‌گوید باید مجدد 100هزارتومان بپردازم، آن هم بدون ذکر هیچ‌گونه تاریخی. چه‌کسی مسئول این موضوع است و تکلیف پول‌های احتمالی‌ای که مردم از ندانستن واقعیت یا یادداشت نکردن وجه پرداختی می‌پردازند، چه می‌شود؟
ستاری از تهران

مالیات‌های کمرشکن
از اداره دارایی خواهشمندم به فکر مردم باشد. سال92 یک ماشین از شرکت آسان موتور خریدم و فروختم. برای فروش آن خودرو 17میلیون مالیات آمده مگر در آن مقطع من چقدر از فروش آن ماشین سود برده‌ام.
انصاری از تهران

گرانی‌های افسارگسیخته کی کنترل می‌شود؟
به‌رغم کنترل موقت قیمت ارز، از گرانی‌ها کاسته نشده است. توقع این است که مسئولان این بار را از روی دوش مردم بردارند. شاید برای پولدارها سخت نباشد ولی مردم عادی واقعا تحت فشار هستند و سفره‌هایشان کوچک شده است.
سلیمانی از تهران

جشن عاطفه‌ها هدفمند شود
تعداد زیادی از افراد خیر و نیز خیریه‌ها اقداماتی برای دانش‌آموزان در آستانه سال‌تحصیلی می‌کنند، از طرفی هم کمیته امداد و آموزش و پرورش هم اقداماتی می‌کنند که توزیع نادرست این کمک‌های انسان‌دوستانه باعث بی‌عدالتی و نرسیدن آن به‌دست عده‌ای و برخورداری چند باره عده دیگر می‌شود.
سلیمانی از نطنز

ساکنان 20کیلومتری تهران محروم از مترو
شهرهای پرجمعیتی مثل شهرستان شهریار، ملارد و اندیشه با جمعیت میلیونی واقع در 20کیلومتری تهران از مترو محرومند؛ در حالی‌که کمترین و نامناسب‌ترین وسایل حمل‌ونقل بین شهری هم در اختیار آنهاست. لطفا مسئولان توجه کنند.
طاهری وفا از شهریار

جانبازان زیر 25درصد را دریابند
بنیاد شهید فکری برای جانبازان زیر 25درصد بکند. این درصدهای به ظاهر ناچیز در گذر زمان افزایش یافته؛ درحالی‌که بنیاد در این سال‌ها برای جانبازان زیر 25درصد هیچ مزایایی حتی بیمه و درمان و کارت شناسایی منظور نکرده است.
قیصری جانباز جنگ تحمیلی

چرا برخوردها با موتورسواران قاطع نیست
به‌نظر می‌رسد کسی حریف موتورسواران نمی‌شود. اینها همه مدل خلافی می‌کنند؛ از خطوط ویژه، چراغ قرمز و پیاده‌رو آمد و شد می‌کنند، چند ترکه سوار می‌کنند و برخورد با آنها قاطع نیست.
احمدی از تهران

طرح تکریم ارباب رجوع چه شد؟
برخی ادارات و سازمان‌ها هنوز در مواجهه با ارباب‌‌رجوع برخورد بسیار نامناسبی دارند.
موسی گودرزی از میدان امام‌حسین

100دقیقه معطلی پشت خط 118
آیا 118به‌عنوان شماره اطلاع‌رسان خطوط تلفن همچنان فعال است؟ اگر چنین است چرا مدام اشغال است و از شهرستان‌ها که اصلا نمی‌شود با آن تماس گرفت. برای گرفتن یک شماره از تهران از 118حدود 100دقیقه پشت خط ماندم و دست آخر هم کسی پاسخگوی من نشد!
روانپور از تهران

پرسنل دفاتر ثبت، حقوق 4سال قبل را می‌گیرند
حق‌التحریر دفترخانه‌ها بعد از 4سال بدون تغییر مانده است. آیا برای مسئولان سؤال نیست که واقعا پرسنل دفاتر ثبت، چگونه باید زندگی خود را بگذرانند؟
سیدمحمد از زنجان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید