• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79415
+
-

معمای مرموز مرد گمشده

معمای مرموز مرد گمشده


بیش از 80روز از ناپدید شدن مرموز و عجیب مرد گچ‌کار می‌گذرد و هنوز ردی از او به‌دست نیامده است. پیدا شدن خودروی او که آثار خون داخل آن به چشم می‌خورد و همچنین تماس مرموز مردی که می‌گفت برای آزادی این فرد 200میلیون تومان می‌خواهد این پرونده را پیچیده کرده است.
به‌گزارش همشهری، علیرضا محمودی، گچ‌کاری 57ساله است که آخرین بار وقتی سوار بر خودروی ال‌نودش از محل کار خود در سعادت‌آباد راهی خانه‌اش در مشیریه بود، دیده شد.
او پدر 4فرزند است که حالا و با گذشت بیش از 80روز از ناپدید شدنش، فرزندان و همسرش چشم به راه‌ هستند که او صحیح و سالم به خانه برگردد و زندگی‌شان بار دیگر روی آرامش ببیند.
برادرخانم وی در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: علیرضا از شامگاه یکم تیرماه ناپدید شد. او در ساختمانی که من در حال ساختش بودم در سعادت‌آباد مشغول به‌کار بود. حدود ساعت 7بعدازظهر سوار خودروی ال‌نودش شد که به خانه برگردد و پس از آن ناپدید شد. دامادمان در اسنپ نیز مشغول به‌کار بود و همیشه قبل از رفتن به خانه چند سرویس مسافر جابه‌جا می‌کرد و بعد به خانه می‌رفت. آن روز هم رفت که ساعتی مسافرکشی کند، اما چند ساعت پس از رفتنش فرد ناشناسی با ما تماس گرفت و درخواست عجیبی کرد.

اخاذی میلیونی
تماسی که با خانواده علیرضا برقرار شده بود با پیش‌شماره‌ای متعلق به افغانستان بود. برادر خانم وی ادامه می‌دهد: مرد ناشناسی که پشت خط بود می‌گفت دامادمان را ربوده و برای آزادی‌اش 200میلیون تومان می‌خواهد. ما که حرفش را باور نکرده بودیم از او خواستیم اجازه بدهد صدای وی را بشنویم تا مطمئن شویم که زنده است اما او گفت که نمی‌تواند صدایش را پخش کند و در عوض نشانه‌ای از او برایمان می‌فرستد. پس از آن، تلفن را قطع کرد و دیگر تماس نگرفت.
خانواده علیرضا که نگران او شده بودند، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند. همزمان با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که خودروی ال‌نودی با مشخصات خودروی مرد گمشده درحالی‌که در خاورشهر رها شده، از سوی پلیس پیدا شده است. مأموران در بررسی داخل خودرو با آثاری از خون روبه‌رو شدند که معمای این پرونده را پیچیده‌تر می‌کرد. با این حال چیزی از داخل ماشین سرقت نشده بود و حتی مدارک شناسایی مرد گمشده نیز داخل ماشین پیدا شد.
برادرخانم علیرضا می‌گوید: از آن به بعد دیگر ردی از دامادمان به‌دست نیامد. نزد پلیس که می‌رویم می‌گویند سرنخی از او ندارند. علیرضا پدر 4فرزند است که در 80روز گذشته زندگی‌شان از این‌رو به آن رو شده است. همه جا را به‌دنبالش گشته‌ایم، اما خبری از او نیست. خانواده‌اش مدام از این شهر به آن شهر و سراغ آینه‌بین و رمالانی می‌روند که مدعی هستند می‌توانند از سرنوشت او خبر دهند اما هنوز هیچ خبری از او به‌دست نیامده است. همه ما امیدواریم که او زنده باشد و صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش برگردد و زندگی آنها بار دیگر روی آرامش را ببیند.
براساس این گزارش پلیس آگاهی تهران نیز از کسانی که خبری از مرد گمشده دارند خواسته است در تماس با شماره تلفن‌های 51055511و  51055225اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان قرار دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید