• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79394
+
-

ادامه رایزنی‌ برای بازگشایی مرز سومار

مرز
ادامه رایزنی‌ برای بازگشایی مرز سومار

استاندار کرمانشاه از ادامه رایزنی‌ها برای بازگشایی مرز سومار خبر داد. به گزارش ایسنا «هوشنگ بازوند» در کمیسیون ویژه مرز استان اظهار کرد: مباحث بازارچه‌های مرزی استان جدی است و باید کسانی که در بازارچه‌ها مسئولیت برعهده دارند وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند.  بازوند با بیان این‌که با تعطیلی مرز سومار جمعی از کارگران بیکار شده و خساراتی بر استان وارد آمده، گفت: فشار تعطیلی مرز سومار بر مرز خسروی بار شده است.  وی افزود: کسانی که در بازارچه‌ها مستقرند باید وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند.

باید حساسیت‌ها را رعایت کنیم و اگر طرف مقابل بر موضوعی حساسیت دارد به آن دقت کنیم.  استاندار کرمانشاه اظهار کرد: در مورد مرز سومار رایزنی‌ها ادامه دارد و مشکل به‌زودی رفع خواهد شد. بازوند به وضعیت مرز شوشمی نیز اشاره کرد و گفت: در بازارچه و مرز شوشمی به عنوان یکی از 5 مرز رسمی استان باید زیرساخت‌ها فراهم شود و در صورت نیاز، اعتباراتی را برای تجهیز امکانات مرز شوشمی تخصیص خواهیم داد.

وی عنوان کرد: در مرز شوشمی حتما باید تردد مسافر صورت بگیرد که در مذاکراتی که با دولت اقلیم کردستان شده قرار است مجوز تردد مسافران از 2 استان کردنشین عراق داده شود. از این فرصت باید استفاده شود تا مردم از مرزهای رسمی سودی داشته باشند و بازگشایی مرز مسافری قطعا برای استان ما عواید دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید