• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79384
+
-

۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای پروژه های دیواندره

تیتریک
۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای پروژه های دیواندره

فرماندار شهرستان دیواندره از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از ردیف‌های ملی برای چندین پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش مهر «جعفر توان» در جلسه کمیته برنامه‌‌ریزی شهرستان دیواندره اظهار کرد: ۱۴ میلیارد تومان از محل توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و ۳۵ میلیارد و ۶۶۹ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون متوازن از امکانات کشوری به شهرستان اختصاص داده شده است.  

وی به اعتبارات ملی شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای سد سیازاخ، شبکه پایاب سد، راه‌های دسترسی و جانمایی روستاهای حاشیه سد، کریدور بزرگراه شمال غرب- جنوب غرب و مجتمع‌های آب‌رسانی اختصاص داده شده است. 

فرماندار شهرستان دیواندره با بیان این‌که در سال جاری پروژه جدید تعریف نخواهد شد، ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بالای ۷۰ درصد پیشرفت و پروژه‌هایی که در ارتقای شاخص‌های شهرستان تاثیرگذار هستند با رعایت الزامات قانونی در اولویت توزیع اعتبارات امسال قرار دارند. 

توان افزود: این شهرستان در بسیاری از شاخص‌ها در حد میانگین کشوری و بالاتر است، ولی در بعضی از شاخص‌ها نیز عقب‌ماندگی‌هایی داریم.  وی با تاکید بر پیگیری اعتبارات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیان کرد: هزینه‌کرد اعتبارات باید به ارتقای شاخص‌های شهرستان کمک کند و با برنامه‌ریزی، توان مدیریتی و استفاده از منابع و امکانات در اختیار به روند اجرای طرح‌های عمرانی سرعت بخشید.  فرماندار شهرستان دیواندره گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تلاش و پیگیری اعتبارات مصوب اداره مربوطه را به طور کامل جذب کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید