• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79365
+
-

توزیع دفتر به نرخ دولتی

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از توزیع دفتر با نرخ دولتی در نمایشگاه پاییزه شهرهای استان به جز خرم‌آباد خبر می‌دهد و می‌گوید: 140 هزار جلد دفترچه دانش‌آموزی با نرخ دولتی در سراسر استان توزیع می‌شود. «حسین دالوند» در گفت‌وگو با همشهری با بیان این مطلب اظهار می‌کند: در مرحله اول ۷۰ هزار جلد به استان اختصاص یافته که کار فروش آنها از 23 شهریور آغاز شده است و بقیه هم به‌زودی وارد استان می‌شود.

وی می‌افزاید: دفترچه‌های دانش‌آموزی تولید داخل و دارای کیفیت بالا هستند. دفتر ۴۰ برگ با قیمت 1700 تومان، ۶۰ برگ 2500 تومان، ۸۰ برگ 3400 تومان و ۱۰۰ برگ 4200 تومان توسط واحدهای معتمد عرضه می‌شوند. این مسئول در بخش دیگری از صحبتش به موضوع توزیع نشدن دفتر دولتی در نمایشگاه پاییزه خرم‌آباد اشاره می‌کند و می‌گوید: به دلیل نبود توافق با مجموعه نمایشگاه‌ها، این دفترچه‌ها در نمایشگاه خرم‌آباد عرضه نمی‌شوند.

دالوند با بیان این‌که دفترهای مربوط به شهر خرم‌آباد در ۲۰ نقطه از این شهر توزیع می‌شوند، ادامه می‌دهد: نظارت لازم بر توزیع و فروش این دفترها اعمال می‌شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفی از واحدهای صنفی، آن را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند. وی بیان می‌کند: با توجه به این‌که لرستان جزو استان‌های محروم و سیل‌زده محسوب می‌شود، محدودیتی برای سهمیه دفترچه دولتی ندارد و تا زمانی که لازم باشد، این روند ادامه خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید