• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79362
+
-

آغاز فعالیت موکب‌های اربعین از ۱۷ مهر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام گفت: فعالیت موکب‌های اربعین در استان از ۱۷ مهرماه آغاز خواهد شد و تا 5 روز بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت. به گزارش ایرنا، «محمد علوی» بیان کرد: بر اساس اعلام کمیته مشارکت‌های مردمی برای اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی، متقاضیان برپایی موکب در ایام اربعین حسینی تا ۱۵ شهریورماه سال‌ جاری برای ثبت‌نام و اخذ پروانه فعالیت موکب فرصت داشتند، اما با توجه به استقبال مردم استان، ثبت‌نام همچنان ادامه دارد.

وی گفت: تاکنون ۱۴۰ نفر به منظور ثبت‌نام برای برپایی موکب و دریافت مجوز فعالیت در استان ایلام اقدام کرده‌اند. همچنین ۴۴ آشپزخانه خانگی در شهر ایلام برای خدمات‌رسانی به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند. این مسئول افزود: موکب‌ها در شهر ایلام در قالب ۲ مجتمع متمرکز و در شهر مهران و پایانه مرزی نیز به‌ صورت مجتمع در مکان‌هایی جانمایی شده‌اند.

وی گفت: همچنین در شهرهای ایوان، سرابله، دهلران، دره‌شهر، بدره و مسیرهای منتهی به مرز مهران موکب‌های خدمات‌رسان به زائران راه‌اندازی می‌شود. رئیس قرارگاه اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام اظهار کرد: متقاضیان دریافت مجوز برپایی موکب باید به سامانه ثبت موکب‌ها به نشانی اینترنتی www.mokeb.org مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید