• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78924
+
-

تحویل پروژه سبزه‌میدان به پیمانکار

پروژه سبزه‌میدان زنجان که از سال‌های گذشته عملیات اجرایی آن با حضور مسئولان کشوری آغاز شده و به دلایلی متوقف مانده بود بالاخره تحویل پیمانکار شد. 

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره این طرح به ایرنا گفت: با توجه به اقدامات انجام‌گرفته کارگاه پروژه سبزه‌میدان به پیمانکار منتخب تحویل شد. پیمانکار در ۲ روز آینده با انتقال تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات کارگاه خود را تجهیز خواهد کرد. 

سجاد خدایی بیان کرد: با این اقدام به نوعی پروژه سبزه‌میدان رنگ عملیاتی به خود می‌گیرد و براساس قرارداد بین شهرداری و پیمانکار، این پروژه طی ۲ سال به سرانجام خواهد رسید و در مدت یادشده نظارت‌های لازم انجام خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: شورای دوره پنجم اسلامی شهر و شهردار یکی از رویکردهای اصلی خود را توجه به این طرح و اجرای آن در مدت تعیین‌شده به دور از شعارزدگی اعلام کرده‌اند که این مهم پس ازطی فرایندهای لازم انجام گرفته است. 

عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: هزینه اجرای طرح قبلی سبزه‌میدان ۱۰ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود که با احتساب آن در شرایط کنونی حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال می‌شود حال آن‌که هزینه اجرای طرح کنونی حدود هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده ‌است. 

خدایی یادآور شد: سعی بر این شده است که طرح بر زمین مانده سبزه‌میدان با محوریت نگاه فرهنگی ـ اجتماعی تعریف و از نگاه تجاری‌سازی به آن اجتناب شود. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید