• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78691
+
-

دستگیری زن همسرکُش

سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان گفت: زنی که با همدستی دو برادر خود و یک نفر دیگر همسرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

 به گزارش ایسنا، سرهنگ «فرامرز ملکوتی» در بیان جرئیات این خبر اظهار کرد: روز 16 شهریور 98 در پی اعلام واژگونی یک موتورسیکلت و فوت راکب آن‌ که یک مرد تبعه افغانستان بود، در جاده امام‌زاده ابراهیم(ع) به لحاظ مشکوک بودن صحنه تصادف علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان نیز در محل حضور یافتند. 

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید که متوفا بر اثر تصادف فوت کرده باشد، اما کارآگاهان پلیس آگاهی با تیزبینی، اطلاعات لازم را در محل حادثه برای بررسی‌های کارشناسی جمع‌آوری کردند.

 سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان اظهار کرد: در نتیجه بررسی‌های کارشناسی و اطلاعات دقیق میدانی مشخص شد که متوفا در نقطه‌ای دیگر به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان برای منحرف ساختن مسیر تحقیقات جنایی، صحنه تصادف و واژگونی موتورسیکلت را ترتیب داده‌اند.  سرهنگ ملکوتی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی به همسر مقتول و دو برادرش مظنون شدند. 

وی عنوان کرد: همسر مقتول در بازجویی‌ها و تحقیقات ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را با همدستی دو برادرش و یک نفر دیگر با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند. 

وی گفت: همسر مقتول به همراه دو برادرش پس از اقرار به قتل و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند. سرهنگ ملکوتی اظهار کرد: ماموران پلیس یکی دیگر از افراد مرتبط با این قتل را که در حال حاضر متواری است، شناسایی کرده‌اند و در حال تلاش برای دستگیری وی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :