• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78658
+
-

خرید مایحتاج دانش‌آموزان شیرازی با تخفیف ویژه

رئیس اتاق اصناف فارس با اشاره به تخفیف ٣ تا ١۵ درصدی مایحتاج دانش‌آموزان گفت: از امروز ٢٣ شهریور تا ٣٠ شهریور، نمایشگاه عرضه محصولات مورد نیاز دانش‌آموزان در شیراز برگزار می‌شود. 

به گزارش مهر، «سید محمود هاشمی» اضافه کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ٩ تا ٢١ تا پایان شهریور مایحتاج مورد نیاز دانش‌آموزان را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کند. وی افزود: در این نمایشگاه تنها واحدهای عرضه‌کننده نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر که دارای مجوز هستند حضور دارند و تمامی کالاهایی که عرضه شده است نیز ایرانی و باکیفیت است. 

هاشمی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: واحد‌هایی که محصولات ایرانی باکیفیت عرضه می‌کنند و این کالا را تا حد امکان ارزان به مشتری می‌رسانند هیچ گونه برخوردی با آنان صورت نمی‌گیرد.
رئیس اتاق أصناف فارس در خصوص عرضه محصولات مورد نیاز دانش‌آموزان نیز اظهار کرد: بر اساس بخش‌نامه‌ای که برای صنوف هدف ارسال شده است مجوز عرضه محصولات با تخفیف ٣ تا ١۵ درصدی در قالب قانون نظام صنفی ارائه شده است. 

هاشمی با اشاره به صنوف هدف گفت: واحدهای صنفی مجوزدار صنف پوشاک، لوازم‌التحریر و کیف و کفش از جمله واحد‌های صنفی هدفی هستند که در این دوره مجوز ارائه کالا و خدمات به صورت تخفیف‌دار را دارند.  نمایشگاه عرضه مایحتاج دانش‌آموزان در فروشگاه فجر واقع در بلوار پاسداران هر روز آماده مراجعه مردم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید