• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78674
+
-

میزبانی بوشهر از نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

میزبانی بوشهر از نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ۲۴ تا ۲۷ آذرماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود. 

به گزارش تسنیم، «ابوالقاسم محمدزاده» در نشست با تجار استان بوشهر با بیان این‌که این استان با داشتن ظرفیت‌های مهم سبب تحول اقتصادی و تجاری جهانی شده است اظهار کرد: استان بوشهر ضمن این‌که از ظرفیت تجاری بالایی برخوردار است در حوزه صنعت و صادرات محصولات گوناگون جایگاه جهانی دارد.

وی با اشاره به افزایش صادرات محصولات غیرنفتی از استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر با داشتن صنایع پتروشیمی و پالایشگاه گازی ظرفیت مهمی در تولید و صادرات فراهم کرده است، به گونه‌ای که استان بوشهر در رتبه نخست صادرات غیرنفتی کشور قرار گرفته است. 
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد و گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در آذرماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود. 

محمدزاده با اعلام این‌که این نمایشگاه 24 تا 27 آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود ادامه داد: از تمامی انجمن‌های تخصصی، تشکل‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برای حضور فعال در این نمایشگاه به‌ منظور آشنایی بیشتر با تولیدات داخلی و دست‌یابی به تأمین نیاز مواد اولیه دیگر صنایع استان دعوت می‌شود. 

وی با اظهار این‌که در این نمایشگاه تعدادی از شرکت‌های داخلی حضور دارند خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه زنجیره‌ای کامل از فعالیت‌های شرکت‌های فعال در عرصه تولید، فراوری و صادرات محصولات نفتی با هدف برقراری ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین‌دستی نفت و گاز به‌ نمایش گذاشته می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید