• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78576
+
-

«پلیمر» به هیات فوتبال کرمانشاه رسید

دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از واگذاری کامل امتیاز تیم دسته اولی فوتسال پلیمر به این هیات خبر داد.  به گزارش ایسنا «ساسان سهامی» با اشاره به انصراف شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از تیمداری در لیگ دسته اول فوتسال اظهار کرد: این شرکت طی چند سال گذشته در رشته فوتسال تیمداری می‌کرد و این تیم نیز توانسته بود در طول 3 سال از لیگ دسته سوم به لیگ دسته اول صعود کند. 

وی افزود: این شرکت امسال بنا به محدودیت‌های قانونی که از مرکز به آنها اعلام شده دیگر امکان تیمداری در رشته‌های ورزشی را نخواهد داشت، بنابراین از ادامه حضور تیمشان در لیگ دسته اول فوتسال انصراف داد. 

دبیر هیات فوتبال استان با بیان این‌که براساس قوانین لیگ فوتسال، اگر تیمی از حضور در لیگی انصراف دهد به 2 رتبه پایین‌تر سقوط خواهد کرد، تصریح کرد: براساس این قانون تیم پلیمر با اعلام انصراف از لیگ دسته اول به لیگ دسته سوم سقوط می‌کرد و تمام زحمات کادر فنی و بازیکنان بومی آن در این سال‌ها به هدر می‌رفت.

 وی با تاکید بر این‌که احتمال فروش یا خروج امتیاز این تیم از استان هم وجود داشت، تاکید کرد: از حدود 17 روز پیش که این مساله مطرح شد با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان استاندار رایزنی‌های گسترده‌ای را با مدیرعامل و مسئولان شرکت پلیمر آغاز کردیم تا مانع فروش و یا خروج امتیاز این تیم از استان شویم.  سهامی اظهار کرد: مجموعه این تلاش‌ها و اقدامات منجر به نتیجه شد و مدیرعامل شرکت پلیمر طی نامه‌ای امتیاز این تیم را به هیات فوتبال استان واگذار کرد. 

وی تاکید کرد: پس از این‌که امتیاز تیم را گرفتیم طی نامه‌ای به فدراسیون اعلام کردیم که این تیم امسال با عنوان تیم هیات فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته اول حضور پیدا خواهد کرد.  دبیر هیات فوتبال کرمانشاه در ادامه با تاکید بر این‌که این هیات به هیچ عنوان قصد تیمداری در لیگ دسته اول فوتسال را ندارد، عنوان کرد: هیات از نظر مالی در شرایطی نیست که بتواند تیمداری کند، لذا گروهی از علاقه‌مندان به فوتسال در استان اعلام کرده‌اند که حامی مالی آن خواهند بود.  وی متذکر شد: امتیاز این تیم وقف هیات فوتبال استان شده، اما تیم در اختیار اسپانسر قرار می‌گیرد و ما نیز نظارت خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید