• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78478
+
-

با مردم

با مردم








معضل پله‌های ایستگاه‌های خط 9 امام علی را حل کنید
خطوط اتوبوسرانی 9 امام علی از لاله به جوانمرد قصاب بسیار کمک‌رسان و عالی هستند اما معضلی به نام پله دارند و هر ایستگاه آن به‌طور میانگین 45 پله دارد که برای مسافران به‌خصوص کهنسالان و کودکان آزاردهنده است. پیرزنی را دیدم که با دست از پله‌ها بالا می‌رفت.
معروفی از امام علی

ترافیک شهر جدید اندیشه به تهران، سوهان روح شهروندان
مردمی که روزانه بین تهران و فاز 4 شهر جدید اندیشه تردد می‌کنند به‌دلیل ترافیک وحشتناک این مسیر ساعت‌ها از عمرشان تلف می‌شود بدون اینکه کسی پاسخگو باشد. از مسئولان تقاضا داریم این مسیر را به متروی تهران متصل کنند.
عطاءالله خزاعی از شهریار

سطل زباله‌های خیابان چنگیزی نیست شدند
سطل زباله‌های خیابان چنگیزی حدفاصل تقاطع نواب تا کارگر یکی در میان ناپدید شده‌اند. بدترین وضع آن مربوط به تقاطع شهید محسنی درست مقابل حسینیه است که مدت‌هاست اهالی چهارراه از اطراف، زباله‌ها را در محل سابق سطل زباله قرار می‌دهند. بوی تعفن و صحنه‌های زشت و زننده این زباله‌ها واقعا اهالی را به‌خصوص در ایام محرم و صفر که هر شب در آن هیئت برنامه‌ای هست، آزار می‌دهد.
قره حسین پور از چنگیزی

کالاهای تخفیف‌دار بی‌کیفیت در نمایشگاه پاییزه سنندج
اینکه مسئولان نمایشگاه پاییزه را به‌منظور کنترل قیمت در آستانه سال جدید تحصیلی برگزار کرده‌اند، قابل تحسین است اما توقع این است که بر کیفیت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه هم نظارت شود. کالاهایی که با 10تا 15درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه شده‌اند، نه‌تنها کیفیت ندارند بلکه بعضا مشکل دارند.
بابایاری از سنندج

ایستگاه متروی میرداماد در قرق رانندگان شب‌خواب
تعدادی از رانندگان مهاجر از غرب کشور جلوی متروی میرداماد را قرق کرده‌اند. ضمن اینکه اجازه فعالیت به تاکسی‌ها را نمی‌دهند تعدادی از آنها شبانه‌روز همان جا هستند که وضعیت نابهنجاری ایجاد کرده است.
محبی از تهران

نسبت تصاویر لوازم‌التحریر با بستر بومی فرهنگ ما چیست؟
سال‌هاست عنوان می‌شود به بومی‌سازی‌ فرهنگ و ایجاد بستر برای آن توجه کافی شود و مسئولان هم وعده می‌دهند اما امسال این موضوع در میان گرانی و کمبودهای مختلف رنگ باخت. برخی طرح‌های روی دفاتر و لوازم‌التحریر به هیچ وجه مناسب سن و سال کودکان نیست. آیا کودکان ما باید اینگونه جامعه‌پذیر شوند؟
اکبری از تبریز

ادامه پلاستیکی‌شدن قطعات خودرو!
در ادامه پلاستیکی‌شدن قطعات خودرو که از هواکش شروع شد و به سپر و قاب شیشه و پنجره و ... رسیده به‌تازگی «سیخ گیج روغن» در تندرپلاس ایران خودرو پلاستیکی شده که بدتر از پلاستیکی‌بودنش این است که به جای اینکه سفید باشد زرد است و تشخیص اینکه روغن کجاست کار سختی است.
بهادری از تهران

کارشناسی که حق کارگران را نادیده می‌گیرد
یک کارشناس در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرج هست که همه شاکیان به هر حال کارشان به او می‌افتد. اما این کارشناس به همه بی‌احترامی و حقشان را پایمال می‌کند.
حسینی از کرج

مزایای ناچیز برای زنان جانباز
به‌عنوان یک بانوی جانباز 50درصد از نبود مزایا برای زنان جانباز انتقاد دارم. همسرم بازنشسته شرکت نفت است که عمل قلب باز کرده و من هم جانباز جنگ تحمیلی هستم، هر چه تلاش می‌کنیم دخترم به جای پدرش استخدام شود، تاکنون نشده است و جانبازی من را در استخدام دخترم لحاظ نمی‌کنند. درحالی‌که بدون لحاظ‌کردن جانبازی یا شرایط استثنایی هم چنین امکانی برای اغلب مردان شاغل در گذشته فراهم بود.
کلابو از تهران

نبود سردخانه غذایی در ایرانشهر
همه ساله هزاران تن خرما در ایرانشهر برداشت می‌شود درحالی‌ که سردخانه‌های خرما ظرفیت ذخیره و پذیرش آنها را ندارند و اغلب باغداران مجبور به فروش فله‌ای خرما می‌شوند.
فیاض بخش از ایرانشهر

35متری کرمان از 40سال قبل منتظر کمیسیون ماده 5
به‌رغم پیگیری‌های مکرری که از طریق رسانه‌ها و مسئولان شهری و قول‌های مساعدی که بعضا داده شد، طرح 35متری کرمان 40سال است که منتظر تشکیل کمیسیون ماده5 است تا طرح از منطقه 14برداشته شود و خرید و فروش و اقدامات عمرانی در این محدوده به حالت عادی بازگردد!
بزرگ‌نیا از منطقه 14

مشکل مسکن، عامل بازدارنده برای ازدواج است
مسئولان راهی پیدا کنند که مشکل مسکن جوانان را حل کنند که بازدارنده‌ترین عامل برای جلوگیری از ازدواج جوانان است و آسیب‌های آن بخشی آشکار شده و در آینده آسیب‌های بیشتری از ازدواج نکردن جوانان در راه است.
میررضوی از مشهد

این خبر را به اشتراک بگذارید