• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 6 اسفند 1396
کد مطلب : 7814
+
-

سرقت بنز برای خریدن کادوی ولنتاین

2پسر جوان که برای خرید کادوی ولنتاین پولی نداشتند تصمیم به سرقت گرفتند و نقشه زورگیری از راننده یک بنز گران‌قیمت را عملی کردند.

به گزارش همشهری، روز 24بهمن‌ماه مرد جوانی نزد مأموران پلیس رفت و گفت 2پسر جوان با تهدید چاقو خودروی بنز او را زورگیری کرده‌اند. او گفت: همراه نامزدم سوار بر خودروی بنزم بودیم تا اینکه در خیابان گاندی مقابل یک دستگاه خودپرداز توقف کردیم. من پیاده شدم تا از دستگاه پول بگیرم اما درست در همان لحظه 2پسر جوان که چاقو در دست داشتند به سمت ماشین رفتند.  نامزدم از ترس پیاده شد و فرار کرد اما من خودم را به ماشین رساندم و پشت فرمان نشستم. آنها با تهدید چاقو وادارم کردند که حرکت کنم و در بین راه گفتند که برای خرید کادوی ولنتاین پول لازم دارند. من هم گردنبند طلا و 2گوشی موبایلم را به آنها دادم اما آنها ماشینم را هم سرقت کردند و پس از پیاده کردن من گریختند.

یک روز پس از این شکایت، مأموران پلیس کرج بنز مسروقه را مقابل یک سفره خانه کشف کردند و 2سارق جوان که داخل سفره‌خانه بودند دستگیر شدند. آنها صبح دیروز به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34منتقل شدند و از سوی قاضی علی وسیله ایردموسی بازجویی شدند. متهم 18ساله در اعترافاتش گفت: در خانه دوستم بودم که دختر مورد علاقه‌ام تماس گرفت و با هیجان گفت که فردا روز ولنتاین است. او درباره کادویی که می‌خواهم برایش بخرم سؤال کرد اما من هیچ پولی برای خرید کادو نداشتم. وقتی این موضوع را با دوستم در میان گذاشتم او هم گفت که دختر مورد علاقه‌اش چشم انتظار کادو است. این شد که تصمیم گرفتیم از کرج به تهران بیاییم و سرقت کنیم.

وی ادامه داد: آن روز هر دوی ما فقط 15هزار تومان پول و یک چاقو داشتیم. در خیابان گاندی دختر و پسر جوانی را دیدیم که سوار یک بنز بودند و سراغشان رفتیم و دست به سرقت زدیم. متهم ادامه داد: گردنبند طلا را فروختیم و قبل از تهیه کادو همراه با یکی دیگر از دوستان مان 3نفری به یک سفره خانه رفتیم اما چند دقیقه بعد مأموران که بنز را جلوی در سفره‌خانه دیده بودند وارد شدند و ما را بازرسی و با پیدا کردن سوئیچ بنز ما را به اتهام سرقت دستگیر کردند. متهم دیگر نیز در جریان بازجویی‌ها اتهامش را به گردن گرفت و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید