• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77584
+
-

نیاز به 65میدان میوه و تره‌بار جدید در تهران

میادین
نیاز به 65میدان میوه و تره‌بار جدید در تهران

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید از میادین میوه و تره‌بار از نیاز 65محله پایتخت به بازار میوه و تره‌بار سخن گفت.
به گزارش همشهری، در این بازدید که سیدآرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر و سیدسعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و برخی مسئولان شهری هم حضور داشتند، صدراعظم نوری با تأکید بر اینکه مدیریت شهری باید برای سلامت شهروندان هزینه کند، از عملکرد این سازمان در خدمت‌رسانی به شهروندان قدردانی کرد.
او با تأکید بر اهمیت و ضرورت جانمایی عادلانه بازارهای میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر تهران، ادامه داد: برای فرهنگسازی و نهادینه‌کردن تغذیه سالم، باید زمینه لازم جهت حمایت از تولید و مصرف محصولات ارگانیک فراهم شود. ضمن اینکه امکان دسترسی آسان و ارائه خدمات جانبی نظیر تأمین پارکینگ و تعبیه سرویس بهداشتی در توسعه بازارهای میوه و تره‌بار باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه، سیدآرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز مخاطب یک میلیون نفری میادین و بازارهای میوه و تره‌بار را فرصت خوبی برای شهرداری تهران در جهت جلب رضایتمندی شهروندان دانست و گفت: آنچه مهم‌تر از اختلاف 40درصدی قیمت محصولات عرضه‌شده در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار نسبت به سطح شهر است، نوع برخورد کارگران غرفه‌ها با مراجعه‌کنندگان است.
او با تأکید بر لزوم ارتقای استانداردهای رفتاری کارگران میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، افزود: عملکرد سازمان مدیریت میادین در خدمت‌رسانی به شهروندان در وضعیت سخت اقتصادی کشور از اهمیت مضاعفی برخوردار است و لذا ارائه گزارش عملکرد این سازمان در صحن شورای شهر، می‌تواند بخشی از خدمات گسترده این سازمان به شهروندان را به تصویر بکشد.
سید‌سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ابتدای جلسه‌ای که بعد از بازدید از میدان مرکزی میوه و تره‌بار برگزار شد، با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین در بخش‌های احداث، بهسازی و نوسازی، ایمن‌سازی‌ و مناسب‌سازی‌ از برنامه‌های تکلیفی جلوتر است، گفت: سال گذشته هر 26روز یک بازار جدید میوه و تره‌بار راه‌اندازی شده است و در توسعه بازارها، محله‌های کم‌برخوردار را مورد توجه ویژه قرار داده‌ایم.

این خبر را به اشتراک بگذارید