• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77581
+
-

اجرای موزه اسباب‌بازی در مجموعه گردشگری عباس‌آباد

در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد درخصوص بررسی تخصیص بخشی از فضای موجود در اراضی عباس‌آباد جهت اجرای موزه اسباب‌بازی توافق شد.
به‌گزارش همشهری، علیرضا آقایی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در نشست مشترک با سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه در راستای یکپارچگی فضای کالبدی و محتوایی اراضی عباس‌آباد تأکید کرد.
آقایی ضمن اشاره به اهمیت اراضی عباس‌آباد و نقش این مجموعه فرهنگی گردشگری در هویت شهری پایتخت گفت: لزوم یکپارچگی فضای کالبدی و محتوایی این اراضی در معرفی الگوی معماری فضاهای فرهنگی پایتخت و دوری از چندسلیقگی و بی‌نظمی بصری در این مجموعه فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.
او بر سهم بسزایی که تاکنون شرکت توسعه در ساخت فضاهای فرهنگی واقع در اراضی عباس‌آباد ازجمله باغ کتاب، باغ‌موزه دفاع‌مقدس، سراسرنمای مقاومت و... داشته است، تأکید کرد و افزود: با توجه به طرح جامع توسعه فضاهای فرهنگی و ظرفیت‌های چندگانه این شرکت در حوزه‌های مختلف طراحی، ساخت و بهره‌برداری اکنون و در راستای اصل مدیریت یکپارچه مجموعه‌های فرهنگی در شهر تهران نسبت به ساخت موزه اسباب‌بازی و همچنین بهره‌برداری از باغ کتاب و درآمدزایی از این مجموعه مهم نیز آمادگی لازم را دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید