• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77546
+
-

تردد 107 هزار نفر در مرز مهران از آغاز محرم

معاون امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران از تردد 107 هزار و 393 نفر در مرز مهران از آغاز محرم خبر داد. به گزارش ایسنا، «احمد کرمی» اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت: در این مدت ۵۱ هزار و ۷۲۰ زائر از مرز خارج و ۲۴ هزار و ۱۱۳ نفر نیز به کشور وارد شده‌اند.کرمی از خروج ۲۵ هزار و ۱۱۲ زائر غیرایرانی از مرز مهران خبر داد و افزود: ۶۴۴۸ زائر غیرایرانی نیز در این مدت به کشور وارد شده‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام همچنین از افزایش ۲۶۵ درصدی خروج زوار ایرانی از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال - با توجه به حذف ویزا - تردد زوار در مرز مهران به بیش از برابر مدت مشابه در سال گذشته برسد.


افزایش 200 درصدی تردد زائران از مرز مهران

 معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه از ابتدای محرم تاکنون شاهد افزایش 200 درصدی تردد زائران نسبت به مدت مشابه سال قبل در پایانه مرزی مهران هستیم، از به‌کارگیری 30 هزار نیروی پلیس برای برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی خبر داد. سردار «محمد علی نوری‌نژاد» اظهار کرد: امسال 30 هزار نیروی پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) انجام وظیفه می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید