• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77543
+
-

پیشرفت 80 درصدی پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی خرم‎آباد

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری راه و شهرسازی لرستان گفت: پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی خرم‎آباد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. «برزو بردی‎نشین» در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به مبالغی که داشتیم، توانستیم 2 میلیارد تومان برای این طرح هزینه کنیم و فاز اول آن را تقریبا به اتمام برسانیم.

وی گفت: ساخت این مسیر را شهرداری باید ادامه دهد و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان کارهای لازم را - ازجمله زیرزمینی کردن برق و روشنایی مبلمان شهری و محیط شهری - انجام دهند. بردی‌نشین ادامه داد: مشاور گرفته‌ایم که در حال بررسی کار است تا از ظرفیت‌ها و اراضی دولتی در این منطقه در راستای تولید مسکن و بهسازی استفاده کنیم.

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: به مالکان اراضی‌ای که در بافت فرسوده قرار دارند، مشوق‌هایی داده می‌شود تا بهسازی محله زودتر انجام شود. بردی‎‎‌نشین گفت: چون این منطقه در بافت تاریخی شهر قرار دارد، نمی‌توانستیم از هر مصالحی استفاده کنیم. بنابراین این مهم را با همکاری میراث فرهنگی انجام دادیم و با توجه به هویت و بافت تاریخی خیابان فردوسی، کار جدیدی انجام شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید