• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77487
+
-

کارخانه جدید آسفالت کاشمر از شهر خارج شد

شهردار کاشمر گفت: به دلیل مخالفت برخی اعضای شورای شهر، کارخانه جدید آسفالت کاشمر پیش از نصب تجهیزات توسط سرمایه‌گذار، از شهر خارج شد. به گزارش ایسنا «جعفر سلیمانی» با بیان این‌که کارخانه آسفالت فعلی شهرداری بیش از 40 سال عمر دارد و فرسوده است، اظهار کرد: کارخانه جدید با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی به کاشمر انتقال‌ یافته بود که به دلیل مخالفت تعدادی از اعضای شورای‌شهر با وجود تامین دستگاه‌ها، در این شهر آغاز به کار نکرد.

 وی افزود: هم‌اکنون برای خرید این کارخانه به بیش از 3 میلیارد تومان بودجه نیاز است. از سوی دیگر همواره دغدغه اصلی همکارانم در شهرداری، توجه و رسیدگی به خواسته شهروندان بوده و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از شهرداری، آسفالت معابر و محله‌هاست.شهردار کاشمر بیان کرد: در حال حاضر، آسفالت استاندارد مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های عمرانی از کارخانه قدیمی شهرداری با هزینه بالای تعمیرات دستگاه‌ها تامین می‌شود، اما با توجه به گسترش و توسعه شهر این کارخانه آسفالت، جوابگوی نیاز شهر نیست.

سلیمانی گفت: با توجه به این‌که شهرداری توان مالی برای ساخت کارخانه جدید را ندارد و بعضی از کارها باید با مشارکت بخش خصوصی پایه‌گذاری شود، برای این امر مناقصه برگزار شد و کار تا مرحله‌ای که تجهیزات کارخانه در محل تاسیسات شهرداری تخلیه شد، پیش رفت، اما متاسفانه با مشکلاتی که در شورا به وجود آمد، بخش خصوصی به این نتیجه رسید که امکان کار از او سلب شده و نمی‎تواند به راحتی فعالیت داشته باشد. به همین دلیل اقدام به جابه‌جایی کارخانه‌اش کرد و عملا مشارکت قطع شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :