• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77253
+
-

همه روستاهای لرستان تا 1400روشن می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با برق‌رسانی به روستاهای شهر معمولان و شهرستان الیگودرز تمام روستاهای این استان تا ۲ سال آینده از انرژی برق برخوردار خواهند شد. به گزارش ایسنا، «فریدون خودنیا» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب تفاهم‌نامه همکاری با سپاه استان برای محرومیت‌زدایی در دهستان‌های محروم، اکنون کار ایجاد روشنایی در معابر، برق‌رسانی به ایستگاه‌های پمپاژ آب و رفع ضعف ولتاژها عملیاتی شده و کار برق‌رسانی روستایی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: خط اصلی برق‌رسانی به منطقه تخت جان تا پایان مهرماه به اتمام می‌رسد. همچنین تا پایان سال روستاهای این منطقه به طور کامل برق‌رسانی خواهند شد. خوددنیا گفت: برق‌رسانی به تعدادی از روستاهای منطقه خرم‌آباد که اهالی آنها کوچ‌رو هستند، دشوار است. وی اضافه کرد: برای برق‌رسانی به منطقه پز یک، ۲ و 3 به همراه ۶ روستای دیگر 4 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید بر این‌که هم‌اکنون تمام روستاهای شهرستان‌های ازنا و سلسله برق دارند، تاکید کرد: در شهرستان بروجرد هم تنها یک روستا باقی مانده است که برق ندارد. این مسئول با اشاره به وجود ۶۲۵ هزار مشترک برق شهری و روستایی در استان گفت: از مجموع 2۸۶۴ روستای استان تاکنون 2۷۱۵ روستا صاحب برق شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید