• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77236
+
-

افتتاح همراه‌سرای بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

افتتاح همراه‌سرای بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

همراه‌سرای بیمار بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و دبیر کل مجمع خیران سلامت کشور افتتاح شد.

به گزارش تسنیم، دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور در آیین افتتاح همراه‌سرای بیماران مرکز آموزشی- درمانی شهدای خلیج ‌فارس بوشهر، کمک به محرومان جامعه را رسالت مهم خیران دانست و اظهار کرد: با وجود دشواری‌های اقتصادی کشور میزان کمک‌های مجمع خیران سلامت سال قبل 10 درصد بیشتر از سال ماقبل آن شد و به 11 هزار میلیارد ریال رسید.

«حسینعلی شهریاری» با اشاره به‌ ضرورت حضور خیران در حوزه پژوهش و تحقیق به‌ منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها تصریح کرد: بیماری هزینه‌های زیادی را بر افراد جامعه تحمیل می‌کند، به‌ویژه سرطان و یا بیماری‌های نوپدید، به همین سبب نیاز به حضور خیران در کمک به توسعه طرح‌های پژوهشی برای پیشگیری از بیماری‌ها وجود دارد.

 امام‌ جمعه بوشهر هم با تاکید بر توجه به پیوست اجتماعی بیمارستان‌های استان بوشهر اظهار کرد: توسعه مراکز خدمات مردمی مانند همراه‌سرای بیمار در استان بوشهر به عنوان پیوست اجتماعی بیمارستان‌ها مهم و ضروری است.

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» با اشاره به این‌که استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های فراوان تولیدی و صنعتی نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد تاکید کرد: در استان بوشهر مراکز صنعتی و ظرفیت‌های ملی بسیار زیادی وجود دارد و باید بهره‌مندی استان از ظرفیت ملی افزایش یابد.همراه‌سرای بیمار بیمارستان خلیج‌ فارس بوشهر در زمینی به مساحت 1880 متر‌ مربع با 40 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

این همراه‌سرا شامل 26 اتاق چهارتخته و 7 واحد تجاری است که با مشارکت خیران عرصه سلامت استان بوشهر احداث‌ شده است.در این آیین از خیران حوزه سلامت استان بوشهر تجلیل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید