• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77119
+
-

معارفه استاندار جدید قزوین

معارفه استاندار جدید قزوین

استاندار جدید قزوین بیان کرد: مدیران باید از نقد عالمانه استقبال کنند، چراکه سرمایه‌ای بزرگ برای اصلاح امور و حرکت در مسیر درست محسوب می‌شود. 

به گزارش ایرنا، هدایت‌الله جمالی‌پور در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار جدید قزوین که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: قزوین چه در دوران مبارزه علیه رژیم ستمشاهی و چه در دوران پرافتخار دفاع مقدس جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته است و اقوام و جریان‌های سیاسی متنوع آن نشان‌دهنده پویایی و بالندگی این استان است. 

وی ادامه داد: با این همه جایگاه برجسته استان قزوین هنوز با آنچه شایسته آن است فاصله زیادی دارد و گرچه در دولت‌های بعد از انقلاب قدم‌های مهمی برای توسعه آن برداشته شده است، اما اینها متناسب با ظرفیت‌های موجود نیست و برای رسیدن به جایگاه شایسته به اهتمام ویژه مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس، شوراها، نخبگان، دانشگاهیان و مشارکت آحاد مردم به ویژه بانوان و جوانان نیاز داریم. 

استاندار قزوین توجه به وحدت و انسجام ملی و پرهیز از دامن زدن به اختلافات را مهم‌ترین راه نجات کشور دانست و افزود: امروز که دشمنان دل به فروپاشی نظام از درون و از طریق تخریب سرمایه‌های اجتماعی دارند ما باید هوشیار باشیم که ابزار دشمن نشویم. 

جمالی‌پور با بیان این‌که راه حفظ نظام در تقویت اعتماد مردم به مسئولان و خدمتگزارانشان است، اظهار کرد: مردم از تخریب‌ها، تهمت‌ها و فاصله گرفتن مسئولان از شهروندان ناراحتند و ما باید به خواست آنها توجه کنیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید