• جمعه 21 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 2 ذی القعده 1445
  • 2024 May 10
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76744
+
-

همایش سران طوایف جنوب و شرق کرمان برگزار می‌شود

رئیس دادگستری کرمان گفت: همایش سران طوایف، علما و متنفذین جنوب و شرق استان کرمان ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود. 

به گزارش مهر «یدالله موحد» ادامه داد: مهم این است که بتوانیم از ظرفیت و فرصت همایش سران طوایف، علما و متنفذین و میثاق‌نامه عدالت و امنیت پایدار برای ارتقای امنیت جنوب و شرق استان بهترین استفاده را داشته و در سنوات آینده شاهد باشیم به واسطه این اراده جمعی به وضعیت مطلوب امنیتی در جنوب و شرق استان دست یافته‌ایم. 

موحد افزود: لازم است برنامه‌ریزی‌ها طوری انجام شود که این همایش منطقه‌ای با کیفیت بالا و نظم و امنیت مطلوب برگزار شود. 

وی بر تحقق مشارکت فراگیر تمامی افراد تأثیرگذار بر همایش سران طوایف، علما و متنفذین تاکید و تصریح کرد: باید تلاش وافری برای مشارکت همه علما، سران طوایف، متنفذین و افرادی که می‌توانند در ارتقای امنیت جنوب و شرق استان نقش داشته باشند، انجام شود. 

رئیس دادگستری کرمان، ارتقای ثمربخشی میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار را نیازمند همراهی و همکاری تمامی مجموعه‌های دست اندرکار و افراد دارای نفوذ و تأثیرگذار بر امنیت شرق و جنوب استان دانست و ادامه داد: تکریم مهمانان و شرکت‌کنندگان در سران طوایف، علما و متنفذین جنوب و شرق استان باید همواره مد نظر قرار گیرد. 

موحد با تاکید بر این مطلب که باید از تمامی امکانات برای ارتقای سطح کیفی همایش سران طوایف، علما و متنفذین استفاده کرد، گفت: ناامنی یکی از موانع تولید به شمار می‌رود و ارتقای امنیت موجب شکوفایی اقتصاد منطقه و رفاه و آسایش عمومی خواهد شد. 

وی ادامه داد: در صدد هستیم از فرصت‌های ایجادشده توسط همایش سران طوایف، علما و متنفذین برای ارتقای امنیت، رفاه، آسایش عمومی و همچنین ارتقای اقتصاد منطقه استفاده کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید