• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76735
+
-

دستگیری سارقان طلا در عنبرآباد

به گفته دادستان عنبرآباد پس از ۹ ماه تلاش، 7 نفر از عاملان سرقت ۱۲ کیلوگرم طلا دستگیر شدند. 

به گزارش ایرنا «یوسف سبحانی» افزود: پس از گذشت ۹ ماه از سرقت ذکرشده، با تلاش بی‌وقفه بازپرس شعبه اول دادسرای عنبرآباد و عوامل پلیس آگاهی استان و شهرستان عنبرآباد 5‍ نفر از سارقان و ۲ نفر مالخر با هویت‌های معلوم دستگیر و در این رابطه یک مغازه طلافروشی پلمب شد. 

وی افزود: پس از کسب گزارشی در سال گذشته مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه و واژگونی یک دستگاه خودرو سمند سورن به علت اصابت گلوله، در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت، و سرقت ۱۲ کیلوگرم طلا بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: پس از وقوع این حادثه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد تشکیل و تحقیقات لازم در این رابطه توسط بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان آغاز شد.  وی گفت: صاحب خودرو سمند که خود از صنف طلاسازهاست با خرید طلاهای کهنه و دست دوم از شهرستان کهنوج قصد انتقال این میزان طلا را به استان یزد داشت که متاسفانه به علت رعایت نکردن موارد حفاظتی مورد سرقت واقع شد. 

سبحانی ادامه داد: پس از انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی، سارقان مسلح به همراه ۲ مالخر در 3 نقطه مختلف از استان کرمان دستگیر و روانه زندان شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :