• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76666
+
-

بیرو، داربی و سپاهان را از دست می‌دهد؟

انتشار فیلمی از علیرضا بیرانوند پس از شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی با واکنش تندی از سوی هواداران تیم‌های رقیب همراه بوده است. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در این فیلم به هواداران تراکتورسازی توهین کرده تا سروصدای فراوانی به راه بیفتد. نکته مهم اینجاست که بیرانوند در دیدار هفته آخر لیگ هجدهم که پرسپولیس با شکست پارس‌جنوبی به قهرمانی لیگ برتر رسید، با مأموران نیروی انتظامی درگیر شد؛ اتفاقی که سبب محرومیت تعلیقی 3جلسه‌ای و جریمه 50میلیون تومانی سنگربان پرسپولیس شد. اگر کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی او را به اجرا بگذارد، این دروازه‌بان با توجه به دیدارهای حساس پیش روی پرسپولیس، قطعا داربی پایتخت و بازی برابر سپاهان را از دست خواهد داد.

  واکنش تراکتوری‌ها
باشگاه تراکتورسازی روز گذشته از طریق معاونت حقوقی خود اعلام کرد از طریق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این حرکت غیرورزشی را پیگیری خواهد کرد و به هیچ عنوان اجازه پایمال‌شدن حق و حقوق هواداران پرشور تراکتور را نخواهد داد. این در حالی است که سرپرست تراکتورسازی واکنشی متفاوت به این ماجرا داشته و از هواداران خواسته خیلی سخت نگیرند! شیخ‌لاری در این خصوص گفته است: «بیرانوند بازیکن جوانی است که به مرور زمان به اشتباهات خود پی خواهد برد، بنده از هواداران درخواست دارم که زیاد به این بازیکن سخت نگیرند.» با این حال روز گذشته تی‌تی‌ها اعتراضات زیادی در فضای مجازی به حرکت بیرانوند داشته و شدیدا پیگیر محرومیت او هستند.
  جنگ دروازه‌بان‌ها؟!
دروازه‌بان تراکتور روز گذشته متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که بسیاری اعتقاد دارند منظور رشید مظاهری از این پست علیرضا بیرانوند بوده است. مظاهری که به‌عنوان یکی از دروازه‌بان‌های آماده فوتبال ایران طی چند سال اخیر زیر سایه درخشش بیرانوند بوده، در استوری خود نوشته است: «‌زمان آدم‌ها رو عوض نمی‌کنه بلکه حقیقتشونو آشکار می‌کنه.»

   بیرو و جایزه طلایی
درست در روزی که انتشار فیلم بی‌احترامی بیرانوند به تراکتوری‌ها به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌ها تبدیل شد، خبر نامزدی او برای رسیدن به جایزه رؤیایی AFC هم منتشر شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اطلاعات دقیقی از بخش جوایز رؤیایی منتشر نکرده اما براساس اخبار رسیده ظاهرا بیرانوند در بخش انفرادی باید با یک روزنامه‌نگار نپالی رقابت کند!

این خبر را به اشتراک بگذارید