• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76571
+
-

نهمین نمایشگاه کتاب کردستان برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی نهمین نمایشگاه کتاب استانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از دهم الی 15 مهرماه سال جاری در سنندج برپا می‌شود. به گزارش ایسنا «جلال قلعه‌شاخانی» در جلسه برنامه‌‌ریزی برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استان کردستان اظهار کرد: نهمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور ناشران کشوری و بین‌المللی در محل دائمی نمایشگاه‌های سنندج دایر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ناشران مطرح در این نمایشگاه عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه کتاب استانی بایستی دربردارنده تازه‌های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبان باشد. قلعه‌شاخانی بر برگزاری نشست‌های تخصصی مرتبط با حوزه کتاب با حضور صاحب‌نظران و رونمایی از تازه‌های نشر در بخش جنبی نمایشگاه تاکید کرد و گفت: نمایشگاه‌های کتاب ظرفیت مناسبی برای فعالان، دوستداران کتاب، کتابفروشان و کتابخوانان فراهم می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان این‌که ستاد اجرایی نهمین نمایشگاه کتاب استانی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن آن فعال شده است، ادامه داد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور صاحب‌نظران این حوزه در راستای بررسی و رفع کم و کاستی‌ها دوره‌های گذشته ضرورت دارد. 

قلعه‌شاخانی اذعان کرد: با توجه به این‌که این دوره از نمایشگاه کتاب همزمان با ماه مهر و آغاز سال تحصیلی دایر می‌شود، تلاش شده زمینه حضور ناشران کتاب دانشگاهی و آموزشی نیز بیش از پیش فراهم باشد. وی اظهار کرد: نهمین نمایشگاه کتاب کردستان در راستای اجرای سیاست‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن تسهیلات جهت دسترسی هم‌میهنان به تازه‌های نشر به همت این اداره کل و با همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برپا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید